Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

:joy: achteraan aansluiten op de dibslijst!

:joy: :facepunch:t2:

5 likes

:joy::rofl::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Nou dan heb ik toevallig goed gegokt. :smile:

Dat je geen schroefjes in de bezel hebt zag ik ook idd.

Je hebt een soort transitiemodel te pakken met deze schoonheid.

Wel de Squale gravering een platte bezelpip met saffiertje erin en geen schroefjes in de coinedgerand vd bezel. Ipv de bolle bezelpip van de oude.

Heb je mazzel…

De oudere 1521’s zonder gravering met de oude bezel met bolle lumepip hadden redelijk vaak Seiko issues wbt slecht uitlijnende bezels de uren of minutenwijzer oranje enz.

Je moest maar zien wat je kreeg destijds. :smile:

4 likes

Yep. Nog steeds heel blij mee!:+1:

Hey, da’s apart. Nog nooit gezien, op een 1521.
Maar gave aanwinst! Congratulazioni!:champagne:

Wij gaan vandaag eerst nog een beetje rondcrossen over Lombok.:blue_car::palm_tree: Maar later vandaag gaan we met een bootje naar een van de Gili eilanden, om daar 3 dagen te blijven. :desert_island::speedboat:

Fijne dag, Squale gang!:coffee::sunglasses:

11 likes

Klinkt heel goed Ed! Geniet ervan!

2 likes

Thanks, man!

Nou, was best weer een reis. Veel gezien en meegemaakt en lekker gegeten.:yum:

Uiteindelijk met een priveboot naar het eiland gebracht.

Wat een paradijsje, weer. :sunglasses::palm_tree::ocean:

Straks even uitpakken. Maar, first things first…

Cheers, Squale famiglia!:beers:

15 likes

Wat een fantastische reis maak jij Ed! Ik geniet van je korte verslagen :ok_hand:
Krijg zin om ook die kant van de wereld eens te ontdekken zo :+1:
Geniet nog lekker !

4 likes

Thanks, man!:pray: Ja, wel een aanrader, deze regio.:monaco::palm_tree:Mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam, eten is geweldig en je kunt hier echt van alles: indrukwekkende tempels bezoeken, tussen de rijstvelden en dorpjes rondzwerven, de allermooiste natuur, watervallen en noem maar op bezoeken of, zoals ik nu, lekker met blote voetjes en uitzicht over de baai, genieten van een (inmiddels 2e) Bintangetje. :grin::beer:

O.k., ik stop weer even. Het gaat hier om horloges.
Nou, deze is echt geweldig voor een plek als deze!:shark:

Morgen weer lekker snorkelen, met deze.:diving_mask: Zo eerst maar 'ns kijken waar we gaan eten.

12 likes

Goedemorgen allen!

Het schijnt daar prachtig en zeer rustgevend te zijn, volgens mijn moeder. Mooi leven heb je zo!

:beers:

7 likes

Bende een meisje geworden? :crazy_face:

Grapje hè :kissing_heart:

6 likes

Heel mooi, geniet ervan :sunglasses:

2 likes

De horror

8 likes

Ik ben een superheld, they call me MetroMan!

:joy: :joy: :joy:

Rechts zit helemaal vol… En er is weer een nieuwe onderweg…

Mijn vrouw heeft een verjaardagscadeau voor me gekocht, wat ik officieel niet weet :wink:. Althans dat denk ik, want ik zie in mijn PostNL app dat vandaag een pakketje van Buddha to Buddha binnenkomt.

Maar goed, ik draag ook gewoon felroze zwembroeken.

4 likes

Oke heren,

Ik ga weekend vieren! Althans, van kantoor. het is al half twaalf geweest, dus tijd om af te taaien.

2 likes

Heb je toevallig ook een knotje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

O dat ik ook hoor :shushing_face:

Niet duidelijk genoeg gemaakt dat je een Matic wilde?

2 likes

Alleen op feestjes!

1. Voor haar lijkt alles op elkaar, dus is niet duidelijk te maken :joy:.
  2. ze heeft een limiet op haar bankpas :joy:. grapje natuurlijk :sweat_smile::joy:
1 like

Dat is lekker zeg, wat doe he voor werk dan? En zijn er toevallig nog vacatures?:crazy_face:
Ik moet nog ff een paar deurtjes aflakken buiten…

2 likes

Ik werk bij een vastgoedbedrijf dat zich bezighoudt met processen voorafgaand aan een bouwbestemming.

Maar ja, zomer… Komkommertijd :grimacing:

Gelukkig is het enigszins oké weer.

2 likes

De tropic van de Comsubin is trouwens echt fantastisch (moet de camo nog proberen :slight_smile:). Nu weet ik dat er links naar ali bandjes zijn gepost in dit topic maar zijn die écht net zo lekker als deze? Heb zelf wel een aantal FKM tropics van Ali getrokken maar die redden het echt niet bij deze tropic.

2 likes

Toevallig iemand in de squale kroeg de 1521 Bianco om de pols gehad?

8 likes