Nee hoor, 2 ‘maagden’ hier. Of ja, nu niet meer
NA: lijkt wel NOS, met de sticker er nog onderop en hoe ie er verder uitziet!
Wel typisch: een 1521 met een domed saffiertje ?
Oranje knalt zo wel extra (en dat herken ik helemaal van m’n gemodde oranje Seiko Knight):
Sluiting ook anders dan ik gewend ben:
Ik vind ‘m gaaf!
En ik ook! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heel gaaf die oranje wijzerplaat, veel draag plezier
Ik sluit me erbij aan, hoewel wat ik vind helemaal niet belangrijk is … jij moet er mee rondlopen enne, dat gaat volgens mij helemaal goedkomen! Van harte met deze fraaie oranje aanwinst. Lekker hoor.
PS Nummer zeven toch? Op naar nummer acht!
Tof ding, gefeliciteerd!
Ik vind em zo-zo om te zien maar ben benieuwd hoe die draagt idd.
Heul gaaf!! Congratz!!
Ik ook! Gefeliciteerd!!
Echt een mooi ding die Matic.
Dragen dat ding!!
Dit model heb ik destijds ook overwogen.
Bij sommige modellen kon je destijds kiezen tussen vlak of gebold saffier.
Volgens mij ook de eerste lichting met Squale gravering in de zijkant vd kast.
Volgens mij een kleine 10 jaar oud. 2014 schat ik ongeveer. Dus ligt er nog een ETA onder de kap.
Maar je hebt er wel nieuwe verpakking bij ipv de vierkante blauwe Squale box…
Hele coole dit!
Geniet ervan!
Ha, dank voor de geruststellende woorden!
Deze review - inderdaad 2014 en inderdaad ETA - hielp me voor de aankoop wel over de drempel:
https://www.watchuseek.com/threads/squale-50-atmos-ref-1521-review.980102/
Ik zie nu ook pas dat deze ook een gebold glaasje heeft.
En dezelfde soort band: ‘scented faintly of vanilla’, ook al check.
Oh ja, en geen schroefjes in de bezel, ook zo’n klein detail.
Ik ga zo maar ‘s met bandjes spelen als volgende stap!
Om
Om mijn verhaal nog even af te maken. Had naast de bestelling bij Andreas uit Cyprus ook afgelopen maandag een e-mail naar SQUALE.CH gestuurd met de vraag waar de keepers kon kopen. Kreeg een verzoek om mijn adresgegevens even door te geven en vanmiddag kreeg ik DHL Express koerier in een grote gele kartonnen envelop gewoon 2 nieuwe originele keepers toegestuurd.
Dat is toch top, nu een nog grotere fan van Squale geworden. Hulde.
Tsja, ik ben er wel gek genoeg voor, heb ook al 12 Samurai…
Een gewone gepolijste zou sowieso nog wel kunnen. En daarna toch maar uitbreiden naar de Matics?
@VriesKou, kassa één alstublieft!
Dat is zeker top! Lekker man, nou heb je 100% zeker originele en straks ook nog wat in reserve. Helemaal fijn. Snel geleverd ook.
Yes! Thanks
Thanks R.!
Ja, ze passen prima naast elkaar maar ik ben aan het sparen voor een Tudor BB36 en zou dan weer een stukje terug worden gezet in dat proces. Ik ging kijken bij de universa met ergens de hoop dat hij niet zo zou bevallen maar dat ding is in het echt letterlijk 2 keer zo mooi als op een foto. Ter plekke bedacht de Halios niet te kunnen laten liggen en dat ik dan maar weer afscheid zou moeten nemen van de supersquale. maar er is altijd de kans dat ik me bedenk en hem gewoon houd
Super vet! Domed saphire in een 1521 lijkt me echt een toevoeging. Veel plezier ermee
Ik vind stiekem je 1545 toffer dan je matic