En? Gooi hem anders even aan een touwtje in de sloot… even soppen zoals een theezakje en het resultaat bekijken.
En? Gooi hem anders even aan een touwtje in de sloot… even soppen zoals een theezakje en het resultaat bekijken.
Hmm, dit begint zorgelijk te worden. Die Matic ligt er gewoon uit, dus…
Nou ja, als ie het toch niet helemaal is voor je, misschien maar verkopen. Ik vind het een schitterend ding. Maar nét iets te groot. Daarnaast momenteel last van legehorlogepotteritus… Maar je raakt 'm wel weer kwijt, lijkt me.
Ja ja ja ja ja… Ik moet even kijken hoe de komende weken eruit gaan zien voor mij. Dan kan ik knopen doorhakken… Ik vind het zelf ook niet leuk hoor, dat ik niet zomaar elk horloge kan kopen, aangeboden door Joshido, Vrieskou en HeinW.
En dan zet Cal219 ook nog eens een Mezzanotte in het blauw…
Het houdt niet op… Niet vanzelf…
Hey, Frankie says: Relax!
Komt vast helemaal goed. Jij krijgt het horloge dat bij jou hoort.
Kom ik thuis, ligt m’n insert in de brievenbus.
Beetje vreemd dat ik niet heb hoeven tekenen, terwijl in m’n postnl app staat dat er een handtekening is vereist.
Uiteraard ben ik blij dat het zonder invoer perikelen is bezorgd, maar vreemd is het wel.
Ik heb ook een surprise!
Ik begon de dag met deze:
Maar die werd vervangen voor deze:
Dit gaat waarschijnlijk betekenen dat de supersquale moet gaan vertrekken
Universa? Leuk ding, gefeliciteerd man:grin:
Oops, maar gefeliciteerd met je aanwinst, maatje!
Ik ben benieuwd wie de Onda mezzanotte heeft gekocht van Cal219. Was mijn voormalige Onda, verkocht aan Ten2two, daar heeft Cal219 m gekocht en vervolgens weer op HF verkocht en dat in een paar weken tijd
Ik ga tenminste nog vreemd met een andere Squale
Wat dacht je van de ‘ghost bezel’ die is pas rond gegaan. Die kreeg ik hier uiteindelijk niet eens voor een appel en een ei verkocht heb ik bij iemand ingeruild, daarna ook bij Jaap terecht gekomen en nu via @Gup weer terug op het forum
Sund, vind ze wel naast elkaar kunnen en persoonlijk de Squale toch mooier
Hmmmm …
Ik ook.
Best een mooi setje, beiden een eigen smoel en ook niet echt vergelijkbaar. Ik vind de Halios overigens wel een mooie aanwinst, weet niet welke ik mooier zou vinden. Maar goed, daarom heb je ook twee polsen hè.
Van harte met je aanwinst!
PS De Super past wel beter bij je gympies. Toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan?
. Morgen of overmorgen op de mat! Lekker voor deze zomer
Die was ook van mij (voor de bezel werd geghost), vorig jaar mei mee op vakantie geweest.
Dit is mijn ex. Voor de meivakantie van het jaar ervoor geloof ik.
Lekker hoor. Fantastisch horloge
Ben heel benieuwd! Lastige kleur dus ik denk maar gewoon op een zwarte band.
Jeetje Thijs, iedereen loopt met een ex van je rond …
Had ik idd ook, of de mesh; die is top
Playa hater die je er bent
Zeker! Maar ja, mijn brein moet het eens zijn met m’n schoenen en dat is niet het geval .
Gefeliciteerd, lekker hoor geniet er straks lekker van!