Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Hehehehe, wat er allemaal niet kan op de camping :sweat_smile:.

Heb je trouwens nog wat leuks gedaan?

1 like

Eens! :sunglasses:

1 like

We zijn naar Moesgaard museum net buiten Aarhus geweest. Daarna zouden we naar Aarhus city gaan maar mijn vrouw kampte met een zware migraine. Dus weer terug naar Grindsted en lekker de bbq aangeslingerd.

1 like

Oeff, migraine… Niet best. Mijn vrouw heeft daar ook best wel vaak last van. 2 stuks APC werk dan op zich wel snel. Bij mijn vrouw dan…

Lekker bbq, genieten!!

1 like

Ze zit al sinds september kn de ziektewet met burn-out. Ze had altijd al last van migraine, maar nu ongeveer 5x zo erg. Telkens nieuwe medicatie en ze mag pas weer verder met werk als alles stabiel is ofzo. En dat duurt laaaaang. Echt vervelend voor haar. Maar helaas is het zoals het is…

2 likes

Jeez, nou ja, APC is bij de drogist te krijgen. Is aspirine, paracetamol en codeïne. Soms voelt mijn vrouw het aankomen en dan neemt ze er al 2. Vaak zakt het dan weer weg.

Maar goed, ik ben uiteraard geen dokter en ken verder de situatie van jouw vrouwlief niet.

1 like

Ik zal straks eens vragen. Maar haar kennende heeft ze het al wel geprobeerd. Eerder deed ze nog wel eens een dubbele diclofenac, maar ze heeft nu medicatie waarmee ze niet eens mag rijden.

1 like

Diclofinac… Dat werkt ook wel best. Is ook nog wel iets zwaarder dan apc.

Pffft, vervelend! Hopenlijk is het niet al te beinvloedend en kan ze wel nog een beetje genieten.

Sterkte voor vrouwlief, kerel!

2 likes

Gisteren ging het nog over eten, nu over medicatie. We zijn wel van alle markten thuis hè, in Squale Only. :wink:

(Oud) plaatje voor de sfeer, voordat we naar off topic worden verplaatst …

PS Aan de dames met migraine, sterkte! :four_leaf_clover:

10 likes

Sorry, junior. Maar ja, soms komen er wel eens dingen voorbij. En het gaat vanzelf, in een “kroeg”.

:kissing_heart:

2 likes

Een supertoffe aanwinst :ok_hand:

1 like

Je weet nooit, als het camouflagepak er ook bijgeleverd wordt :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Lekker uitgeslapen en rustig ontbeten :yum::coffee:. Zo even rondkijken in het centrumpje, hier en vanmiddag misschien nog even zwemmen bij de waterval.:ocean:

Fijne dag, Squale famiglia en voor de mensen met migraine, veel sterkte!:muscle:

16 likes

Pfoeh, dat was nog best een avontuur.:grimacing::slightly_smiling_face: Eerst, met de gids -een lokale Indiana Jones :cowboy_hat_face:- een stukje off-road rijden, naar de grotten. Daar een heel gammel bamboe bruggetje over en, over glibberige rotsen en door water wadend de grot door, naar de waterval. Die was echt schitterend. Mijn vrouw had de GoPro mee. En m’n telefoon had het daar niet overleefd. Dus ik heb nu zo gauw nog even geen beeld. Anyway, het water was te koud om in te zwemmen. Toen weer terug :sweat_smile: En nu, na afloop, weer veilig aan een Bintangetje.:grin:

Goed, m’n trouwe 1521 heeft 't weer uiteraard allemaal overleefd!:muscle:Cheers, Squale fratelli!:beers:

12 likes

Goedemorgen! :coffee: :cloud_with_rain:

Geen Indiana Jones avonturen in 't Gooi, wel weer gewoon een druilerige werkdag. Zoals het heurt in ons kikkerlandje …

Dat worden mooie herinneringen @TagEd.
Blijf genieten! :beers:

11 likes

Thanks, man!:blush:

2 likes

Buongiorno Squaléosi!

De avonturen van Indiana Ed en zijn geliefde Squale! Dan weet je dat je leeft, toch? Lekker ondergaan en van genieten!

Hier ook geen Indiana verhalen en gewoon typisch Nederlands weer.

Enfin, plaatje voor de sfeer en aan het werk!

Fijne werkdag allen en tot Domibo!

9 likes

Surprise surprise

weer geen Matic :speak_no_evil:

6 likes

:joy:

Heb je het koud vandaag?

Haha touche, eigenlijk altijd korte mouwen en zonder jas. Tis hier guur maar wilde ff kijken of die lumedots er misschien ook uit regenen of waaien

1 like