Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Alleen nu nog iemand die 'm ook daadwerkelijk op het camo bandje draagt :see_no_evil:

2 likes

Ik hoop niemand :laughing:

1 like

Whoehahaha

Daar heb ik even over gedacht, maar betwijfel serieus of ik die band ooit ga dragen.
Ik vind hem heel gaaf om te zien, maar om te dragen weet ik zo net nog niet.

Hey hey

2 likes

BAAS!!

2 likes

MĆØh, ik vind het prachtig horloge maar die band vind ik foeilelijk :sweat_smile:

3 likes

Soms heb je even een paar nachtjes nodig. :wink:
Mooie aanwinst. Veel draagplezier!

Nou hĆØ. Iedereen heeft inmiddels zo’n ding (onderweg).
Hoezo gelimiteerd? Helemaal niks bijzonders … :joy::joy::joy:

6014f190965a87b63c2741949ac1ccf3

Squale nummer hoeveel is dit inmiddels @Royce? Afgezien van het bandje [ik hou niet zo van die verleningskronkelribbeldinges], mooie uitvoering! Lekker. :star_struck:

Tijd voor een bijpassend Frans jasje Roy! :wink:

(Plaatjes geleend uit een filmpje van Squale zelluf)

3 likes

Ik moet eerlijkheidshalve bekennen, dat het zeker niet misstaat.

Kan aan mij liggen hoor ik ben allergisch voor ā€˜camo’ net als voor een ā€˜No Fear’ sticker op je achterruit :joy:

1 like

Die snap ik ook nog wel :rofl:

Eerste experiment met ander bandje; 18mm zwarte nato met dank aan @Hermitage :

9 likes

En zo’n sticker van een vis op de achterruit?
Is dat wel okĆ© … :sunglasses:

1 like

Prima combi hoor! :+1:

2 likes

Daar zal ik even niet op reageren voordat we in een hele andere discussie verzeild raken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat ik wel kan doen:

6 likes

Maat, heb je er al mee gezwommen? Het verbaast me dat al je lumen dots er nog in zitten. Zeker niet bij Gnomon gekocht? :sweat_smile:

Zie!
Het werkt, camo … :joy:

Prachtige combi! :star_struck:
Heb je de Matic al aan @Kleine_gup_in_grote_oceaan verkocht? Of …

2 likes

Bijna :shushing_face: kunnen in ieder geval geen lumedots uit vallen :crazy_face:

Dat durf ik niet meer na het zien van die van jou :laughing: haha nee volgende week zal ik er heel de week mee zwemmen om het te testen :crossed_fingers:t2: :joy:

2 likes

Echt hĆØ, zeven … ik herhaal: zeven! :joy::joy::joy:

Potato, potahto … :sunglasses:
Ik was even in de war omdat ik naar de Yema in jullie winkeltje zat te kijken. Die’s Frans. Zal ik die doen? Of toch wat anders. Twijfels. Net weer te duur ook. :beers:

controlling-laugh-laughing

2 likes

Nu draag ik al enkele jaren Squale horloges.
Eerst een 50 Atmos Funoso en een paar maanden terug hier op het forum de 1521 Military Blasted gekocht.
En vandaag, hier op de camping in Denemarken, valt het me voor het eerst op dat de kast aan de kant zonder kroon mooi rond is en de kast aan de kant van de kroon een vlak stukje in de kast heeft.
Vreemd dat ik dat nu pas zie. Stoor me er natuurlijk niet aan. Maar stoor me beetje aan het feit dat dit me nooit eerder is opgevallen :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:. Beetje raar voor een horloge dat ik veel draag dat ik het nooit bewust heb gezien.

6 likes