Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

… mijn lekkertje! :heart_eyes:

10 likes

Zo, soms duurt de liefde wat langer :slight_smile:

Na wat contact met @royke74 over de Comsubin op vakantie en op basis van foto’s de knoop doorgehakt. Eenmaal terug in Nederland lag het horloge op me te wachten.

De afgelopen dagen voorzichtig gepast, gewikt en gewogen en soms erg over getwijfeld. Concurreert ie niet te veel met m’n blauwe seamaster? Is ie toch niet te dik?

Tot ik gisteravond laat ‘m in het donker zag liggen. Wat een lume! En toen besefte ik me dat het echt een plaatje is. Een compromisloze hardcore duiker. En wat een gaaf ding!

Het was toch geen liefde op het eerste gezicht maar nu komt ie voorlopig niet van m’n pols.

En nu? Een foto natuurlijk!

19 likes

Gefeliciteerd Pjotr!

Geniet van deze mooie blauwe Duiker en ik hoop dat je ook een fijne vakantie hebt gehad!

2 likes

Roy & Roel are the best!:+1:
Gefeliciteerd met deze coole klatser! Geniet ervan!:beers:

3 likes

14 likes

thx, dat vind ik ook. Nog steeds elke keer met een glimlach om de pols geslingerd. Blij dat ik haar bij Jaap tegen het lijf liep :slight_smile:

2 likes

Die Palombari is inmiddels de best vertegenwoordigde Squale op het forum ondanks de gelimiteerde oplage :sweat_smile: ik voel een #teamMaster aankomen @junior :sweat_smile:

4 likes

Mooi hoor! Zelf ook opzoek naar deze😊

2 likes

Dan heb je hem bij deze gevonden.

Voor wat ik heb begrepen, is @Maui met z’n HK editie uniek in NL.

1 like

Toch leuk dat m’n ex een nieuwe liefde heeft gevonden😉

3 likes

Ik heb hem destijds van iemand gekocht die hem lokaal in hong kong heeft gekocht. Nu is hij (met tussenkomst van Jaap) hier terecht gekomen!

1 like

Stiekem doen wij het als hf.nl best leuk met al die specials hier op het forum.

3 likes

Dat heb ik inderdaad eerder al een keer gelezen toen de vraag kwam, hoe hij in NL is beland.

1 like

Dit kan me zeker bekoren! Lekker blauw, doet me erg denken aan mijn Wolbrook.
Tof horloge, veel plezier ermee.

1 like

Grote kans dat het de enige in NL en mss wel EU is. Er zijn er 100 gemaakt, alleen in Hong Kong verkocht. Voorlopig blijft deze bij mij :sunglasses:

2 likes

Er wordt goed voor haar gezorgd, ze verdient dat! Ongelooflijk dat je haar ooit hebt laten gaan :rofl:

2 likes

IMG_2259

7 likes

2 likes

Jajaja, als ik haar zo zie vraag ik me dat ook af…

En nu doe ik hetzelfde met de oranje gnomon limited🙈

2 likes

Que???

1 like