Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Mooi hoor die kleur blauw

1 like

Dat is ook een mooie zeg! :star_struck:

1 like

Buongiorgo Squalisti! Fijne dag! :shark:

11 likes

8 likes

12 likes

Buongiorno Squale amici!
Selamat Siang @TagEd

Misschien een blauwe ‘Secret’ Squale 1521?

Dit blijft echt een mooie millitairy, lekker man!

Mooi blauw is niet lelijk! Tenzij het je oog is, die normaal bruin is :sweat_smile:

@TagEd is op Lombok nu.

Wat is iedereen donker ingesteld vandaag… Spontaan komen alle zwarte straps weer tevoorschijn.

Voor de geïnteresseerden onder ons, mijn bezel wordt vrijdag bezorgd, in ruil voor een handtekening.

10 likes

Als ik mij niet vergis is @TagEd nu ook in Bali?

2 likes

Correctie, op Lombok zoals @Kleine_gup_in_grote_oceaan hierboven al aangeeft. Fijne vakantie(s)! :sunny:

3 likes

Morning!

Weer naar de supersquale, past net wat lekkerder onder m’n overhemd :grin:

8 likes

Scheelt de dikte nog zoveel?

Fijn man! Ga je ‘m zelf wisselen?
Zwart Tropic staat ‘m ook heel tof trouwens :ok_hand:

1 like

Nee, nog niet. Staat voor later nog wel op de planning.

Vandaag aangekomen in centraal Lombok. Heel avontuur. Authentieke, zelfverbouwde en gemaakte koffie geproefd, in een gehuchtje, middenin een soort gigantisch voedselbos. Hier hebben we ook gekookt en fantastisch gegeten.:yum:

Waarbij alle kinderen uit het dorp ons overigens kwamen bekijken. :grin:

Daarna nog een tijd in de taxi, naar de plaats van bestemming.

Waar ze in ieder geval de eerste levensbehoeften hebben…:pray::+1::innocent:

Proost, Squale amici!:beers:

12 likes

Nee, ik denk dat ik hem als reserve houd. Dan heb ik altijd een clean bezel achter de hand. Ik ga misschien de oude opnieuw laten lumen of laat er iets anders geks mee doen.

1 like

Het scheelt op papier maar 0,5 mm maar de dikte van de SS komt voor een deel vanuit de domed saphire, ook loopt de bezel schuin af. De 1521 loopt recht omhoog en de bezel en het glas zijn plat. Het voelt voor mij echt alsof er meer dan 2 mm verschil in zit

1 like

Dan snap ik wel dat je de SS liever draagt onder een overhemd. Dat glijdt inderdaad net wat makkelijker doordat er een schuine hoek is.

1 like

12 likes

FTFY :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Met al die vakantieplaatjes hier wordt het focussen op werk steeds lastiger. Gelukkig in goed gezelschap vandaag!

15 likes

Jouw HK editie blijft ook een Spetter hoor, Maui!

1 like

Haha, ik verspreid het Squalevangelie, hier in Indonesië!:grin:

4 likes