Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Heel mooi! Gefeliciteerd. Lijkt op een kruising tussen een blauwe Tudor BB58 en een Breitling Superocean. Tof.

1 like

Mooie blauwe of zwarte Tropic erop en klaar :ok_hand:

1 like

@junior squale noemt het zelf rubberized leather , daarmee iets meer skindiver cred?

@kesj ja, grappig, ik kijk niet zo naar Tudor, Rolex, etc, even gezocht naar een afbeelding en hij lijkt inderdaad behoorlijk op een BB58 maar dan met arabic cijfers.

@Gup ik ga eens rustig rondkijken, ik heb ook nog wel wat 18mm bandjes liggen, benieuwd welke kleuren leuk passen. Een mooie band zoeken en vinden die perfect past is onderdeel van de hobby. :slight_smile:

4 likes

Is het een 18mm?

1 like

Bedankt! Deze ook erg gaaf!

1 like

Nog een klein weekje wachten, maar dit soort foto"s maken me al blij!

2 likes

Nou, oké dan … :sunglasses:

1 like

Wat een dikke limo zit jij ? :astonished:

2 likes

Heel toffe aanwinst :star_struck:zo te zien is deze blauwe kleur toch wel heel anders dan de blauwe 1521 ?
Zou deze twee blauwe duikers wel eens naast elkaar willen zien omdat ik toch wel op zoek ben naar iets blauws naast mijn zwarte Pelagos.

De kleur van de blauwe 1521 was het net niet voor mij, al weet ook niet echt waarom.

7 likes

Lexus LS500h

3 likes

Heel coole aanwinsten, Squale gente! Congratulazioni!:partying_face::champagne:

4 likes

Goedemiddag vanaf Bali

15 likes

Is er een GTG in Bali?

5 likes

Alweer een weekje om de pols. :+1:

17 likes

Heeel tof @Joshido, gefeliciteerd!

Lekker hoor! Erg mooie kleur dit, ga je de BoR er nog bij kopen ook? Hij draagt heerlijk vind ik, kan hem enkel aanraden. Gefeliciteerd ermee!

Oef, heel vet deze :heart_eyes:

4 likes

Gefeliciteerd, gaaf ding!

2 likes

Thanks! :+1:

2 likes

18 likes

Niet dat ik weet. Meer leden hier?

1 like