Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Dankjewel :grin:

Geen flauw idee, heb hem vrijdag besteld en een order bevestiging gehad.
Heb via PayPal betaald en dat is vandaag pas afgeschreven dus verwacht hopelijk morgen een verzend bevestiging te krijgen zodat ik hem misschien dit weekend in ontvangst mag nemen?
Ik wacht rustig af…:exploding_head::exploding_head:

3 likes

Goede middag trouwens :grin:

Net thuis van werk, nu ff relaxen na de eerste werkdag weer!

10 likes

Goeiemiddag! Tof horloge, heb jij nou een Squale dekbed?

3 likes

Hehe nee hoor, is een trui van Paul shark. Die zijn ook gek op :shark::shark::wink:

3 likes

:scream::scream::scream::scream:
En dan wordt er ineens aangebeld…

6 likes

Nou, tot mijn verbazing is die vandaag dan al gearriveerd.
Super leuke verrassing dus en net meteen maar even uitgepakt :crazy_face:
Nou snappen jullie zeker wel dat vanavond de 1553 thuis blijft en de Palombari del Comsubin mee gaat.
Ff wat foto’s voor de sfeer en natuurlijk een paar voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan om te raden mocht hij zich vervelen :grin:

20 likes

Aangezien ik niet kan editen/bewerken nog maar ff een lumeshot hier plaatsen.

9 likes

Phoh, wat een gaaf ding zeg!

2 likes

Heel tof :boom: gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

2 likes

Wauw lekker man deze squale :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

2 likes

Ja, op deze mooie vrije dag met een wandeling met partner, lunch op terras en zonnig uurtje op de racefiets werd het nog mooier, de supersquale is gearriveerd. :slight_smile: Later meer, nu koken!

17 likes

Ik zit zo naar die schoenen te kijken, dat ik vergeet om naar je nieuwste aanwinst te kijken :joy:. Gefeliciteerd breur!

Dit lijkt wel level Super Saiyan, met zulke bokeh foto’s. :rofl::sweat_smile:
Verder dan Nike kom ik nog niet, maar ik kom er op terug. Tenzij dat al fout is. Dan trek ik me terug uit wedden dat, met de titel:

Lekker man, gefeliciteerd!!!

3 likes

Mooie combi met die MN :star_struck:

2 likes

En wat vind je ervan irl? Prachtig hè :star_struck:?

2 likes

Lekker horloge, die 1553!
Deze quartz blijft op mijn wishlist staan, voor erbij. :sunglasses:

Ik zie dat de blauwe Master ook binnen is, lekker man.
Het is een mooie dag in huize @Joshido, veel draagplezier … :champagne: :partying_face:

ill-allow-it

Het lijkt vandaag wel pakjesavond. Lekker hoor.
Ook jij van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier! :partying_face:

4 likes

Fantastisch mooi man!! Fijn dat je er al op gekleed was :wink:
Gefeliciteerd met je NA :partying_face:

2 likes

Ook al zo’n mooie NA! Van harte gefeliciteerd met deze topper, cool lumeshot ook :ok_hand:

2 likes

Eens, in het echt is hij nog veel mooier!

Thnx man👍

Eens, heel blij mee.

Ook een hele mooie zeg, dat blauw knalt er echt vanaf! Gefeliciteerd ook met je nieuwe aanwinst :ok_hand:

Dankjewel man😁

Rustig aan, je zit tot nu toe goed :crazy_face:

Dank je Roy, vind ik zelf ook.

Ja is in het echt nog mooier als op de plaatjes, ze hebben wederom weer een prachtig horloge gemaakt.

Zeker, is een blijvertje ook!

Dankjewel, dat gaat wel goed komen.

Dankjewel, vind die blauwe lume ook echt knallen.

6 likes

Mijn NA dus, vandaag gearriveerd. super squale in het blauw. Ik zag dit model een tijd geleden in een youtube suggestie. Ik vond hem meteen prachtig, zeker na wat leeswerk online en het zien van wat meer youtube filmpjes. Toen hij weken geleden met een mooie korting op watchbandit.com verscheen was ik tempted, maar ik twijfelde te lang: een dag of wat later stond hij er niet meer op. Stiekem vond ik dat best jammer. Vorige week bladerde ik door hun outlet page en verhip, een blauwe supersquale tegen een leuke korting: b-stock, “as new”, geretourneerd door een klant, warranty card afgestempeld in april 2023. En ik had ook nog een code voor 10% korting omdat ik laatst wat straps had gekocht daar. Ik heb niet lang getwijfeld, ‘click’, impulse buy :slight_smile:

Eerste indrukken:

• Wow, de kleur van de bezel is echt te gek, prachtig, helemaal mijn ding
  • De kleur blauw van de band matcht nét niet met het blauw van de bezel, jammer
  • bandje moet op het kleinste gaatje, anders zit 'ie te los voor mijn 16cm mini-polsjes :slight_smile:
  • Maat is perfect, op zich geen verrassing, ik had de diameter, dikte en lug-to-lug allang gecheckt (nagenoeg gelijk aan mijn fieldwatch)
  • de lugs buigen heel mooi om mijn pols heen
  • wat issie lekker licht!
16 likes

Mooi dat je (alsnog) een leuke deal hebt kunnen maken! Je hebt er een fraaie NA bij, in alle opzichten. Hoewel ik zelf niet per se een groot fan ben van leer op een duikhorloge misstaat het 'm niet, in tegendeel … best een mooie combi zo! :star_struck:

1 like