Geen flauw idee, heb hem vrijdag besteld en een order bevestiging gehad.
Heb via PayPal betaald en dat is vandaag pas afgeschreven dus verwacht hopelijk morgen een verzend bevestiging te krijgen zodat ik hem misschien dit weekend in ontvangst mag nemen?
Ik wacht rustig af…
Nou, tot mijn verbazing is die vandaag dan al gearriveerd.
Super leuke verrassing dus en net meteen maar even uitgepakt
Nou snappen jullie zeker wel dat vanavond de 1553 thuis blijft en de Palombari del Comsubin mee gaat.
Ff wat foto’s voor de sfeer en natuurlijk een paar voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan om te raden mocht hij zich vervelen
Ja, op deze mooie vrije dag met een wandeling met partner, lunch op terras en zonnig uurtje op de racefiets werd het nog mooier, de supersquale is gearriveerd. Later meer, nu koken!
Ik zit zo naar die schoenen te kijken, dat ik vergeet om naar je nieuwste aanwinst te kijken . Gefeliciteerd breur!
Dit lijkt wel level Super Saiyan, met zulke bokeh foto’s.
Verder dan Nike kom ik nog niet, maar ik kom er op terug. Tenzij dat al fout is. Dan trek ik me terug uit wedden dat, met de titel:
Mijn NA dus, vandaag gearriveerd. super squale in het blauw. Ik zag dit model een tijd geleden in een youtube suggestie. Ik vond hem meteen prachtig, zeker na wat leeswerk online en het zien van wat meer youtube filmpjes. Toen hij weken geleden met een mooie korting op watchbandit.com verscheen was ik tempted, maar ik twijfelde te lang: een dag of wat later stond hij er niet meer op. Stiekem vond ik dat best jammer. Vorige week bladerde ik door hun outlet page en verhip, een blauwe supersquale tegen een leuke korting: b-stock, “as new”, geretourneerd door een klant, warranty card afgestempeld in april 2023. En ik had ook nog een code voor 10% korting omdat ik laatst wat straps had gekocht daar. Ik heb niet lang getwijfeld, ‘click’, impulse buy
Mooi dat je (alsnog) een leuke deal hebt kunnen maken! Je hebt er een fraaie NA bij, in alle opzichten. Hoewel ik zelf niet per se een groot fan ben van leer op een duikhorloge misstaat het 'm niet, in tegendeel … best een mooie combi zo!