Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Goedemorgen Squalefans!!

13 likes

13 likes

Ik was afgelopen week met vrouwlief in de Apple store. Happy wife happy life. Zij wat gadgets zodat ik me minder schuldig voel voor de hobby. Waren er maar liefst 2 klanten met een gesneuvelde Apple Watch op waterdichtheid. Beide niet zo blij en weinig begrip omdat er toch echt vanuit gingen dat hij waterdicht zou zijn. Ik sport zelfs met een duiker om :upside_down_face:.

1 like

Je loopt toch ook de zee niet in met je iPhone in je zak?

1 like

Haha nou ik wel hoor :joy: :+1:t2: (was natuurlijk niet de bedoeling, en ook niet de eerste keer :sweat_smile: )

2 likes

In principe kan je met je iPhone foto’s onderwater maken. Vaak zat gedaan!

2 likes

Mooi ding!! Hoe groot zijn deze horloges?

1 like

Ja, zie je wel!
Ik had 't er net nog met m’n jongste dochter over. Zij vond het bijzonder oninteressant, zei ze nog. :grimacing::face_with_raised_eyebrow::sweat_smile: Maar, dus hoe iedereen die ik kende en ikzelf, lachend zee en zwembad inliepen met onze plastic Swatch horloges, halverwege jaren '80. Daar dacht je gewoon helemaal niet over na, als tiener. En volgens mij is dat met al die Smartwatchdragers ook zo: hoezo zou ie niet waterdicht zijn?:grin:

2 likes

De vrouw moest en zou er ook eentje krijgen. Is nu wel weer terug in haar zoektocht gezet en misschien wel genezen. 🫢

1 like

Camping heeft rekening gehouden met mn Sqaule, hoe gastvrij.

n.b. bandje gauw weer afgedaan, ben geen vee

12 likes

I stand corrected :smiley:
Maar ga het niet proberen :joy:

3 likes

41mm …

Was ook als 39mm verkrijgbaar, dat zou mij net te klein zijn. :wink:

3 likes

Interessante optie die 39mm. Maar fraai horloge hoor

2 likes

Buongiorno Squaléosi!

Ik hoop dat je Nasi Goreng heeft gesmaakt, @TagEd :sweat_smile:.

Ze schijnen waterdicht te zijn. Iets met IPX3987,3 ofzo :joy:. Vanaf 7 schijnt het dompeldicht te zijn. Alleen snapt men niet dat getest is met een waterdruk van ongeveer 1m diep en niet langer dan 30 minuten volgens het papiertje met bijgevoegde specificaties.

Fijne vakantie, kerel!

Mijn zoon staat er mee onder de douche. Maar goed, dat zou de telefoon theoretisch moeten aankunnen.

Daar denken de kinderen anders over als ze hun tanden wisselen en deze onder hun kussen leggen.
Waarom denk je dat koeien zulke grollll voortanden hebben. Die ruilen ze om met de kindjes die hun melktandjes onder het kussen leggen voor de tandenVee :face_with_hand_over_mouth:.

Kiek’em goan! Vreemdgaan midden in de Squalekroeg, ook nog openlijk. Dermate anderen opgeruid, dat ook zij hier gaan pronken met hun scheve schaats!

:joy:

Enfin, ik wens jullie alleen een mooie, resterende ochtend, middag of avond!!

Ik ga me even klaarmaken voor werk. Bis später, maaisjes!

6 likes

Zeker! Inmiddels alweer geswitched naar het ‘avondhorloge’, overigens. Een horloge dat zo goed kleurt bij bier, mag natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie!:grin::beers:

Sorry, hier dus ook even een

:sweat_smile:

Zo nog even op souvenirjacht en dan is het alweer tijd om een restaurantje op te zoeken, voor het avondeten.:yum:
Morgen weer op reis naar een nieuwe bestemming. :blue_car:

Fijne middag/avond nog, Squale famiglia!

8 likes

Goedemiddag heren!
Niks vakantie(kiekjes), gewoon druk druk druk … :sunglasses:

giphy

8 likes

:thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heren!

Een cheers voor Bram/@Brlink!

Cheers :beers:!

15 likes

Ja, niet helemaal onverwacht, natuurlijk. Maar heel triest nieuws, over dit gewaardeerde forumlid en Squale kroegstamgast.:pray:

6 likes

Las het vanmiddag. Triest nieuws inderdaad.

:beers:

9 likes