Morning squalies! De onda bevalt zeer goed en gaat zeker mee op vakantie met een paar extra banden. Paar observaties:
deze kastvorm blijft toch
hoewel het niet precies dezelfde vorm is als de 1521s die ik heb gehad - de zijkant (zie foto hieronder) is dunner terwijl mijn eerdere squales eerder slab-sides waren, beetje als een tudor bb
de kleur van de plaat is lekker vrolijk zonder gelijk heel erg op te vallen. Ik heb het horloge zonder vrees naar kantoor om gehad (bij een verder ook casual outfit).
door de glimmende indices op donkere plaat is het heel leesbaar, ook bij minder licht. Beetje zoals grand Seiko dat doet. Mijn Squalematic had ook deze indices maar een lichtblauwe plaat en dat was echt stukken minder goed af te lezen, zeker in volle zon (waar dit horloge thuishoort uiteraard)
lume is om te janken zo slecht. Te weinig en te slap.
Altijd fijn om te lezen als iemand blij is met zijn/haar nieuwe aanwinst.
Moet zeggen dat ik dit ook echt een gaaf horloge vind. Die wijzerplaat lijkt soms wel in beweging te zijn en de kleur kan die prima hebben ook.
Ja dat vind ik ook met de 1521 super blue, de Palombari is wat dat betreft dan toch stukken beter. Keek toevallig vanacht even op het nachtkastje en kon nog steeds de tijd lezen terwijl hij amper zonlicht heeft gehad gisteren.
Vandaag weer aan het werk dus wederom zonder wrist shots aangezien ik ivm werk geen horloge draag.