Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

18.3 inch ofwa? :joy: :sweat_smile:

Ik ben bijna genoodzaakt om weer overseas bij Gnomon te bestellen. Ik krijg potjandikkie 30% korting op elke Squale (nee ik ben niet speciaal, ik heb punten gespaard en een verjaardagscoupon ontvangen). En dus ook de nieuwe Comsubin. :sweat_smile:

Edit: Zo interessant is het dan nog niet, gezien invoer perikelen. Besef ik me nu.

3 likes

183 centimeter slimpie … :rofl:

Tuurlijk wel! :star_struck:

you-are-amazing-you-are-special

Maar ûh, ik heb ook nog punten enzo bij Gnomon. Als ze nou ook eens geld op mijn rekening gaan storten ben ik ook van de partij … :wink:

2 likes

Een soort van casback systeem met inwisselen van punten, zou leuk zijn. Anders dan nu, meer punten inwisselen, is hogere cashback.

PS.: voor de geïnteresseerden. Als je de coupert plugin installeert in je browser, dan zoekt deze elke mogelijke actiecode bij webshops. Ik heb al diverse codes kunnen gebruiken bij diverse webshops.

3 likes

Ow, wat zie ik nou!
Heb je een grijze Super in je winkelmandje gezet … :thinking:

PS Ik zoek ook altijd naar kortingscodes en acties. Gewoon, omdat het kan. Lekker Nederlands, altijd korting vragen. :sunglasses:

1 like

Nee, die staat gewoon in het overzicht op die plek. Ik vind het een mooi exemplaar, maar ik neig naar op dit moment enkel naar horloges met de kroon op 4 uur, zoals de Matic, 1521, maar ook Seiko.

Of een Zodiac Super Seawolf, als buitenbeentje, met de kroon op 3 uur.

3 likes

Ook lekker!
Ik vind zelf de kroon op vier ook leuker. De Yema die onderweg is heeft weer een kroon op drie, soms moet 't even.

2 likes

Oeh, best koud water.:cold_face: Ja, dit zwembad is natuurlijk niet de hele dag voorverwarmd door vieze lichamen, van wildvreemden en volgezeken door kleine kinderen.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik moet even denken aan George Costanza.:grimacing::grin:
8d7419df11eecc94e0d9e3110880d8b9

2af17511eac0a630527ee7c8cb4f3d13

8 likes

Heb je vrij genomen vandaag en lig je al in de gang, voor de deur? :crazy_face:

2 likes

Nah, is gewoon je Squale gekrompen. Hij zit inderdaad wel heel erg strak om je pols nu. :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Haha. Wel een thuiswerkdag vandaag, bewust zo gepland en morgen ook want ik ken PostNL hier wel een beetje. De aflevering staat nu gepland voor einde van de middag. Over een uurtje of wat veranderd die status in “wij hebben het niet gehaald, houd uw track & trace in de gaten” … staan ze morgen voor de deur. :wink:

:joy::joy::joy:

5 likes

Dat is een horloge die ook al een tijd op de radar staat bij mij.

Net als meerdere van dit merk ook in lekkere kleurtjes verkrijgbaar.

6 likes

Heerlijk om naar te kijken. Ook de two-twone versie is leuk!

2 likes

Die staat er nu een in het blauw voor een zacht prijsje toch :wink:

Ik kan er niks aan doen maar ik heb bij die Zodiacs zo’n ontzettend speelgoed-gevoel net zo’n watch2day :sweat_smile: van €1999 nu voor €129 (overigens zie ik dat ze daar ‘Heritor’ verkopen die lijken er behoorlijk op). Zal wel aan mij liggen net als camouflage en no fear :crazy_face:

Edit: waarschijnlijk heb ik die ooit eerst gezien en kan ik daardoor Zodiac niet meer serieus nemen :thinking:

5 likes

Dan toch liever een Zodiac…

Dat klopt! Lastig om me in te houden :sweat_smile:.

Ja, maar dat zijn gewoon ripp-offs. Of, om het positief in te steken: goedkope ‘hommages’.
Er zijn ook Squale ‘hommages’. Hebben we 't een paar maanden geleden nog over gehad. Maar ja, of je daar nou blij van wordt. Doet echter, voor mij, niets af aan de kwaliteiten van het origineel.

2 likes

Zo zien ze er ook uit, vind ik. Dat is wat jij

noemt, @VriesKou.

En dat snap ik als je naar de Heritor versie kijkt. De Zodiac heeft voor mij een meer verfijnde uitstraling.

1 like

Bijna! :partying_face:

7 likes

:partying_face:JEEJ :partying_face:

2 likes

En toch heeft mijn blik op Zodiac nu enigszins een deuk opgelopen. :no_mouth:

2 likes

Dan vind ik zo een Zelos toch mooier 🫣

3 likes