Ik ben bijna genoodzaakt om weer overseas bij Gnomon te bestellen. Ik krijg potjandikkie 30% korting op elke Squale (nee ik ben niet speciaal, ik heb punten gespaard en een verjaardagscoupon ontvangen). En dus ook de nieuwe Comsubin.
Edit: Zo interessant is het dan nog niet, gezien invoer perikelen. Besef ik me nu.
Een soort van casback systeem met inwisselen van punten, zou leuk zijn. Anders dan nu, meer punten inwisselen, is hogere cashback.
PS.: voor de geïnteresseerden. Als je de coupert plugin installeert in je browser, dan zoekt deze elke mogelijke actiecode bij webshops. Ik heb al diverse codes kunnen gebruiken bij diverse webshops.
Nee, die staat gewoon in het overzicht op die plek. Ik vind het een mooi exemplaar, maar ik neig naar op dit moment enkel naar horloges met de kroon op 4 uur, zoals de Matic, 1521, maar ook Seiko.
Of een Zodiac Super Seawolf, als buitenbeentje, met de kroon op 3 uur.
Oeh, best koud water. Ja, dit zwembad is natuurlijk niet de hele dag voorverwarmd door vieze lichamen, van wildvreemden en volgezeken door kleine kinderen.
Haha. Wel een thuiswerkdag vandaag, bewust zo gepland en morgen ook want ik ken PostNL hier wel een beetje. De aflevering staat nu gepland voor einde van de middag. Over een uurtje of wat veranderd die status in “wij hebben het niet gehaald, houd uw track & trace in de gaten” … staan ze morgen voor de deur.
Die staat er nu een in het blauw voor een zacht prijsje toch
Ik kan er niks aan doen maar ik heb bij die Zodiacs zo’n ontzettend speelgoed-gevoel net zo’n watch2day van €1999 nu voor €129 (overigens zie ik dat ze daar ‘Heritor’ verkopen die lijken er behoorlijk op). Zal wel aan mij liggen net als camouflage en no fear
Ja, maar dat zijn gewoon ripp-offs. Of, om het positief in te steken: goedkope ‘hommages’.
Er zijn ook Squale ‘hommages’. Hebben we 't een paar maanden geleden nog over gehad. Maar ja, of je daar nou blij van wordt. Doet echter, voor mij, niets af aan de kwaliteiten van het origineel.