Wat denk je zelf?! Haha nee natuurlijk niet de mijne is alleen maar in een pierenbadje van 25cm geweest met ‘schoon’ water. Niks geraakt ook ofzo, ineens zag ik het (nog in het zwembad). Deze kan iig bij het oud papier
Geloof je het zelf?
Daarom tussen aanhalingstekens
Had alleen moeten lachen eigenlijk.
Wel jammer dat een merk met zo veel ‘heritage’ en expertise op het gebied van duikhorloges kennelijk geen fatsoenlijke bezel kan maken
Phoe nee dat is geen toeval meer. Wij hebben het nog niet meegemaakt maar dat kan komen omdat wij deze types niet verkocht hebben. Het nieuwe type 1545 is wellicht om deze reden niet voorzien van lume.
I wish I knew that before…
Ja wel aan gedacht, gedachte ging ook snel weer weg
Zeker iets om naar te kijken ook !
Niet aan gedacht, ga ik nog even doen. Was zelf deze tegen gekomen die ik ook wel leuk vind.
Van harte welkom en ook gefeliciteerd, ik heb hem zelf ook en je zult niet teleurgesteld zijn denk ik. Zit super comfortabel en ziet er in het echt nog veel mooier uit. (En deze heeft geen lumedots, kunnen er ook niet uitvallen dan)
Dewd! Dat is echt teleurstellend. Zo jammer dit, zou bijna iets willen zeggen over de kwaliteit van de 1545… Er kan altijd wel iets mankeren aan een horloge maar dit is al de tweede in de kroeg.
FTFY
Niet gelijk de hele auto afkatten omdat toevallig een knipperlicht kapot gaat bij 2 stuks.
Tometo , tomato… Haha nee je hebt gelijk. I stand corrected!
Ik kan niet ontkennen dat het voor mij zo ook wel een beetje voelt nu hoor doet wel echt afbreuk aan het plezier rondom dit horloge (en zelfs het merk) terwijl dit m’n favoriet was
Eerst maar eens kijken of en hoe dit opgelost wordt
Tis dat ik hier geen ander horloge bij me heb anders zat ie nu al in het doosje
Ik liep te dollen, maat. Als bij mijn nieuwe auto eerst het linker knipperlicht stuk gaat en een paar dagen later het rechter, dan zou ik toch lichtelijk in paniek raken wat er dan niet met de rest fout zal gaan.
Ah joh, mocht je ook een nieuwe insert krijgen, dan gaan we toch lekker hobbyen. Lume kit kopen en een kunstwerkje van de oude insert maken.
Over het draagcomfort en het uurwerk zelf heb ik niks te klagen, met ongeveer +12 seconden per dag.
… maar als je 'm eenmaal hebt!
Van harte alvast met je Palombari, het meest uitverkochte model van Squale wat overal nog verkrijgbaar is. Ik vind hem fraai!
… jaja, hypes zijn ook Squale-liefhebbers niet vreemd.
De dag waarvan je wist dat 'ie zou komen?
Oh wacht, echt …
Eens! Ik weet niet waar je de jouwe gekocht hebt, maar ik denk dat het tijd is om Squale zelf even een mailtje te sturen met deze twee voorbeelden. Bizar. Dit zou toch niet moeten mogen. Misschien hadden ze 't al door …
Sow, met zo’n dikke duiker! Durf je wel …
Moet ik even nakijken als ik terug ben maar volgens mij komt ie van Serious Watches.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat wij de enige 2 hier op het forum zijn, met een 1545 GMT. Indien wel, dan is het wel frappant. Anders misschien toch stom toeval??
Hmm ja er zijn er niet héél veel meer hoor geloof ik.
Maar als ik thuis ben slinger ik iig de super Squale (met stalen bezel) of de Smiths om
Nou ja, eerst maar verder genieten van je vakantie!
Je doet er nu toch niks meer aan …
Nu ik die nieuwe insert heb liggen, vind ik het eigenlijk niet eens meer zo erg om met de oude er in, rond te lopen.