Misschien kan je die nieuwe te koop zetten, denk dat er wel vraag naar is
Wil hem anders wel te ruil aanbieden .
Nee, ik denk dat ik het dan ineens wel erg vind om zonder een ‘volledige’ reserve achter de hand, rond te lopen.
Thx, buddy! En ja, volgende week mogen we (helaas) weer terugvliegen, naar ons koude kikkerland. Zal proberen wat ruimte vrij te houden in de koffer, om wat mooi weer mee te nemen, voor iedereen. Maar kan niets garanderen.
Ja, ik gok ook op de
Edit: ah, de aap is al uit de mouw. Congratulazioni, @Apeks en welkom!
Oh, dat is wel heel slecht…
Oh, gelukkig.
Dat komt goed uit Ed, dan krijgen we weer zomers weer .
Maar zover is het nog niet,nu nog ff genieten. En als je terug bent kan @Kleine_gup_in_grote_oceaan een fust Bintang aansluiten in de kroeg
Wordt lastig denk ik. Is volgens mij niet als fust verkrijgbaar. But what do I know? Ik lust geen bier.
Hooguit een ijskoude corona of Desperado met een limoentje en 32 graden Celsius.
De Cooper Submaster is een erg tof horloge, heb er ook een gehad en af en toe spijt dat ik hem heb weggedaan, mankeert echt niets aan
Gaan we zeker doen. Was wel een volle en lange dag. Dus, zo lekker even in bad en dan lekker naar bed.
vind ik ook prima, hoor!
Maar voor nu welterusten, Squalefans! Spreek jullie morgen weer!
Slmt tdr, Maatje!
Dat heb ik dan ook maar gedaan
blasted 1521 incoming (dus 3 NA’s bij thuiskomst)
Jij pakt aardig door zo!!
Is je Matic er ook nog?
Die van @Thijs_Kremers? Lekker …
Ik heb de Yema bijna verkocht en zat er ook al aan te denken om Thijs daarna een poot uit te draaien. Maar dat heb jij dus al gedaan. Lekker hoor. Van harte alvast!
Zie hem anders niet in het blauwe staan…
Als je al iemand kent die 'm wil hebben hoeft dat ook niet. Scheelt mij weer een berg foto’s maken, leuke tekst verzinnen etc. etc. Maar, slag om de arm! Morgen weet ik het pas 100% zeker. Als het niet lukt, zie je hem vanzelf verschijnen …
Gefeliciteerd!
Je moet er snel bij zijn … ik was weer te laat…
Komt er vast wel weer een keer eentje voorbij. Ik zit nog steeds op een tweede Matic voor weinâg te wachten. Maar ja …
Je hebt doeners en denkers, jij bent van de eerste categorie…
God, what’s wrong with me??
Jezekers, kopen? Daarvoor kun je je inschrijven ik moet natuurlijk op z’n minst een foto maken van het kwartet
Jep, thanks
Thanks, jahaa you snooze you lose. Nee ik heb geen 1521 meer en nog geen blasted gehad. Én het regende weer dusja 1+1=2
ach er komt zat leuks voorbij
Nouja weinig weinig, tis geld zat
Normaal toch veel meer van de tweede maar tis vakantie en slecht weer en ik zat te rouwen om m’n lumedot toen deze voorbij kwam voor een volgens mij prima prijs, toen zag ik mezelf al volgende week door de wildwaterbaan bij CP gaan met de blasted want de 1545 is daar kennelijk niet tegen opgewassen
Na de vakantie maar eens kijken wat er allemaal mag/moet blijven en wat er weer door/weg kan. Of alles blijft… nog steeds minder dan één Tudor BB Pro
Sorry, ik lach je toe. Het is natuurlijk knap waardeloos!
Ik heb nog niks te koop gezien. Dus ik weet het niet. Sporadisch komen er wel tweedehandsjes voorbij op 't Uhrforum, voor redelijke prijzen maar altijd als ik net geen gevuld horologepotje heb. De Matic is voor velen kennelijk een blijvertje. Snap ik wel.
Ik dacht dat je specifiek op de mijne doelde waarvan je precies weet wat ie gekost heeft
Ach geeft niet kan het hebben, het valt niet eens zo erg op maar mijn ‘OCD’ brein kan het niet aan iig althans nu even niet, misschien went het wel net als bij @Kleine_gup_in_grote_oceaan