Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Dat valt wel mee, denk ik. Anders had je wel CDO geschreven. :crazy_face:

2 likes

out

3 likes

Een drie dubbelen kater zo :wink: giphy

4 likes

Hey, da’s @TagEd:partying_face:

4 likes

Reken daar maar niet op :smirk:

1 like

De standaard versie is met 42mm fors idd, maar er is een nieuwe (budget een beetje oprekken) die een onsje minder is:

3 likes

Ha Gup, ik dacht dat je er een nieuwe bezel op ging zetten of heb ik het mis?

1 like

Heb ik aan gedacht, maar voorlopig bevalt ‘ie wel zo

1 like

Ik doe even met je mee.

Wat een lekker ‘summit’ bandje is dit toch voor de 1521/Matic en ja, in 't rood ook voor de oude 1545 GMT … die we kennen van de lumedotjes. :sunglasses:

9 likes

:joy: :fu:t2:

3 likes

audience-jerry

2 likes

@Thijs9F82 ja ik had deze ook al gezien inderdaad. Had er bijna een gekocht vanmiddag maar bedacht me dat ik dit keer even rustig aan moet doen met de impulsaankopen.
Aangezien ik deze aankoop elke dag ga dragen wil ik eerst even meerdere keuzes bekijken en dan rustig aan beslissen.

Maar bedankt voor het meedenken ook :+1:

1 like

Môgge Skûwàlisti!
Geniet van deze - in ons herfstachtige kikkerlandje - druilerige zondag … :cloud_with_rain::coffee:

8 likes

Klein feestje vandaag want dit is mijn 1000e dag :partying_face: zag toevallig gisteren 999.

Lumedotje meer of minder verandert daar niets aan

13 likes

Gefeliciteerd dan met je 1000e dag en vooral Goedemorgen allemaal :grin:

12 likes

Ik vind het toch mooier “met”. :wink:

Morgen? Ûhm, 1001 …

Ik ga zometeen een Staatslot kopen! Voel gewoon dat ik een vooruitziende blik heb. De 10e gaat het gebeuren. :sunglasses:

Bevalt deze blauwe beter dan ‘de geheime’ 1521, die je op Marktplaats hebt gezet? Ja oeps, stiekem reclame maken! Sorry … :sunglasses:.

4 likes

🫣 Ja de Palombari is het helemaal voor me, zelfs de Tudor is niet meer uit de doos geweest.

Weet trouwens ook welk quartz horloge ik erbij wil hebben voor werk nu.
Die yema van @junior heeft me aan het denken gezet en in de richting van de quartz Rallygraf gestuurd reverse panda. Denk dat fat hem moet worden.

3 likes

Ik begrijp niet waar dat idee vandaan komt.:thinking:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Anyway, ik zie dat er weer een hoop gebeurd is, in de Squale kroeg.:open_mouth:

Wij zijn hier vandaag weer flink op pad geweest: van Balinese dansvoorstelling, tot tempel tot museum. En tussendoor ook weer geweldig gegeten. :yum:

Nou ja even genieten van m’n Bintangetje en dan duik ik nog even het zwembad in.:ocean:

Squale gente, ik weet niet of ik nog terugkom, naar NL. Als iemand nog een geniaal plan heeft waarmee ik m’n verblijf nog kan verlengen, met een jaartje of 40, hoor ik het graag!:grin:

12 likes

Misschien kan je daar werk vinden als reisleider of reis verslaggever? Dat gaat je hier anders meer dan prima af :ok_hand:

Ziet ernaar uit dat je weer een top dag achter de rug hebt, heerlijk genieten en cultuur snuiven. Healthy food for the mind!

3 likes

Open een horlogewinkeltje met Tag Heuer in de vitrine en vraag gelijk een ook dealerschap voor Squale aan. In de showroom een zitje voor je gasten met je verkooppraatjes en wat Nederlandse speciaalbiertjes. Niet alleen geniaal, maar ook op je lijf geschreven. Doen!

Je leeft maar één keer of zoals de zoomers en gen alpha zeggen “je gaat maar één keer dood”. :beers:

3 likes