Ik durf niet echt NA topics te maken want voor je het weet flipper ik weer alles door. Al lijkt dit wel een blijvertje dus wie weet
Nog een Squale of ga je vreemd?
Het is niet erg hoor hier vreemdgaan, doen we allemaal wel eens. Ik afgelopen week nog maar ik ben er al van teruggekomen. Mijn Matic dreigde met een scheiding en dat kon ik natuurlijk niet accepteren. Aldus heb ik weer een ex erbij! Haar naam is Yema.
Altijd leuk. Ik wacht ook nog op een review van een van de nauwelijks verkrijgbare Palombariās, met wat mooie fotoās erbij enzo. Of van een bruine chocobruine Matic. Oh en ik heb zelf al maanden het idee om de Thalassa ook even te vereeuwigen in een geschrift. Waarom doe ik dat eigenlijk niet? Oeps! Werk aan de winkel.
Ik ga even een waterijsje eten ā¦
Hey, maar daās ook een leuke!
Nog nooit gezien, dit model!
Nog nooit een NA topic geschreven, gaan we ook niet doen. Er zijn hier betere schrijvers
Denk dat ik het eerst eens probeer met een druppeltje witte (auto)lak die lume mis ik niet, het witte stipje wel
Sorry, Joshido. Ik denk dat ik me heb verkeken of dat ze al weg zijnā¦
Edit: ik zie er wel een paar op c24.
Matching colors, sinaasappel/perziksmaak ā¦
Ik ben helemaal verslingerd aan deze waterijsjes (ācool sticksā).
Lekkere Mido!
āGerald Gentaā kast, frisse uitstraling met dat bandje. Fraai.
Is zoān Palombari Comsubin nog ergens te kopen bij een beetje betrouwbare site?
Ja hoor, Gnomon bijvoorbeeld hij was er nog bij Chronofactum en geloof dat @Thijs9F82 nog een Cyprioot wist.
https://www.gnomonwatches.com/products/master-marina-militare-comsubin-ltd-ed-500pcs
(Gaat nog 5% vanaf maar komt invoer bij)
Ben met mijn zoon en een vriendje van hem naar the Meg 2 geweest. Verstand op 0 en gaen! Heerlijk op de zondag
Wb Fargo, nog steeds een prachtig horloge. Als ik de Palombari niet gekocht had was het de COSC blue geworden.
Haha ja ik ook nog steeds, in een korte versie: top horloge, lekker licht, mooie lume en ziet er tof uit (zie voorgaande fotoās)
Reviews vind ik super om te lezen, maar om ze te schrijven ben ik niet de aangewezen persoon. Ben er gewoon niet goed in.
No problemo amigo, heeft ook geen haast gelukkig. Zag nu ook de zwarte pilot van yema die ook niet onaardig is ⦠keuzestress all around!
Hier nog 1! De zakken vliegen er hier doorheen, de paarse (kersen) is hier erg populair ook
Inderdaad zoals @VriesKou al zei zijn er nog wel wat te vinden.
Over
en
Gesproken
Ik vind die groen/witte 500 gmt wel aantrekkelijk .
Weer een gmt . Tja, je hebt een typeā¦
Die kleurstelling is wel tof! Het is best ook een leuk merk om erbij te hebben, met een goed verhaal Ʃn ook gewoon een in-house uurwerk. Eigenlijk helemaal niks mis mee.
Alleen tja, toen deed ik mijn Thalassa weer om enne ā¦
Met een:
Bi-directional 24-hour graduated bezel made of scratch-resistant sapphire crystal, offering a high-quality shiny appearance.
Daar gaan vast geen dotjes uit-/afvallen!
Krijg het niet meer bijgelezen hier, emmers gezelligheid maar 100+ berichten per dag haal ik niet meer in. Dus maar even wat plaatjes van mijn dag.
Het lokale wild checkt de Squale even uit
De lokale keuken aan een grondige test onderworpen, ook op 2.150 mtr smaakt dat Italiaans prima
En als laatste de duiker in lagere atmosferische druk getest, geslaagd
Je kunt het niet laten hƩ
Ziet er heerlijk uit, kerel!
Wat een gave foto. Wat is dat voor een gevleugelte? Ziet er uit als een dingetje wat je niet per se 's avonds, met de ogen halfopen, over het plafond van de slaapkamer wil zien lopen.
Lekker uitzicht ook!
Genieten man. Het uitzicht hier wordt ernstig verstoord door een continue stroom aan regendruppels. Ook leuk, behalve als nog even naar buiten wil.
Behalve dan de case shape of het gebrek daaraan
Nothing beats Von Büren!
We zijn ontzettend verwend ā¦
Is tegenstrijdig aan
a Bi-directional 24-hour graduated bezel made of aluminium
Vind het maar raar, want vervolgens weer dit
Donāt shoot the messenger!
Het staat er echt ā¦
Maar het lijkt - als je de fotoās bekijkt - ook helemaal geen glas maar gewoon beschilderd staal. Beter nog, daar valt hooguit de verf vanaf.
Denk kopieer- en plakfoutjes van Yema.
Was niet op jou bedoeld. Meer dat de webpagina van gnomon zichzelf tegenspreekt.