Oh sorry, ik zat bij Yema zelf te kijken. Daar zullen ze het toch wel weten maar ook daar hebben ze het over ‘glas’ …
Nou ja, ik heb net een Yema weggedaan.
Tijd voor iets anders! Maar wat?
Oh sorry, ik zat bij Yema zelf te kijken. Daar zullen ze het toch wel weten maar ook daar hebben ze het over ‘glas’ …
Nou ja, ik heb net een Yema weggedaan.
Tijd voor iets anders! Maar wat?
Ik denk dat Gnomon naar de bezel zelf refereert, als zijnde aluminium en niet de insert…
Laat maar, ben gelijk genezen. Want als de bezel inderdaad aluminium is, dan is mij dat te zacht metaal voor een bezel.
Dat kan natuurlijk ook.
Ik zie bij nader inzien nl. wel een 3D-effect, alsof de tekst toch wat dieper ligt en er inderdaad glas (of smurrie) overheen zit. Beetje zoals bij de Squale Matic. Zou dus best kunnen kloppen wat Yema schrijft, lijkt me ook wel logisch dat zij het goed opschrijven …
Zoals je ziet (goed kijken) heb ik hem/haar/het maar even een dun halsbandje om gedaan. Je beschrijft de plek waar ik deze zojuist tegen kwam aardig en daar is ie vannacht niet nog eens welkom
En bedankt …
Ik geloof best wel dat de insert van sapphire is. Maar als de bezel zelf van aluminium is, tja…
Wel tof!
Bij de Squale Matic is het “a gloss enamel inlay” wat dat ook moge zijn. Lijkt ook glas, qua aanzicht. Lekker glad ook.
Lekker, man! Geniet ervan!
Hier lekker ontbijten met noodles. Kan even geen foto posten, met dat köt internet, hier.
Maareh buongiorno, Squale famiglia en een fijne dag nog!
O.k., even espressootje bij een strandtentje, waar de WiFi wel o.k. lijkt…
Net werd me alweer een Bintangetje aangeboden. Maar ik houd het voor nu nog even bij deze, best o.k., koffie. De dag is nog lang…
Kwam trouwens onderweg nog dit ouwetje tegen. Ik weet niet precies waarom, maar ik heb wat met die oude scootertjes…
Dex snapt het
Honden voelen het meteen aan, wanneer het goed zit, hè?
Sorry mensen, ik gooi er nog even een spam post in, van hier aan een compleet verlaten zwembad, waar we vanmiddag nog even aan het chillen zijn.
De reis is bijna op z’n eind, helaas…
Binnenkort volgen weer gewoon saaie foto’s vanuit het (lijkt wel) immer grauwe en koude Belanda…
Wat heb jij daar voor lederen band om je hand? Je weet dat je voor kinky plaatjes een ban krijgt, hè?
Edit: stupid autocorrect!
Oh, lieve Dex!
Wij hebben, samen met m’n schoonouders, ook een hond, die ik nu dus al bijna een maand moet missen. Maar binnenkort volgt de hereniging!
Heerlijk hè zo’n hond?
Wat hebben jullie? Dex is een Beagle van bijna 14 maanden, eind deze maand een jaar bij ons
Oh, heerlijk! Super leuke honden!
Wij hebben een Labradoodle, 4,5 jaar oud. Ook super lief en extreem enthousiast.