Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Haha k*t, ik voel me direct een gevoel van spijt bekruipen :joy:

Heerlijk maatje inderdaad, 38mm is voor mij de sweet-spot denk ik. Daarnaast viel hij voor mij superlekker om m’n pols, bij jou ook?

Hoop dat je er veel plezier van hebt man!

4 likes

8 likes

Lekker, maat!

Niet mee zwemmen, anders heb je straks misschien een gat op 12 :crazy_face:.

Geldt ook voor jou. Doe maar niet zwemmen. :sweat_smile:

5 likes

Perfect! :ok_hand:t2: zit een hele mooie curve/kromming in de case :+1:t2:

En waar ik helemaal ‘foxwild’ van word (om PG te quoten) is dat ie +0s/d loopt, dat is eigenlijk mijn enige ‘klacht’ t.a.v. de 1545, die loopt ca. +12s/d en dat vind ik te veel. Aangezien die al 2 maanden non-stop loopt heb ik die al een aantal keer gelijk moeten zetten.

Overigens heb ik van de mensjes van SW keurig netjes een retourlabel ontvangen na 1 Whatsappje dus die gaat voor reparatie, wordt vervolgd :ok_hand:t2:

Voor nu een nieuwe favoriet :hugs:

6 likes

Haha. Hoezo niet. Ze noemen het een duiker, maar is ook en GMT. Wat is het eigenlijk? :joy:

1 like

Ik zet hem elke 1e van de maand goed. Daarom dat ik ook weet dat de mijne ook 12 sec. voorloopt :nerd_face:. Als hij zou achterlopen, dan had ik me er wss wel aan geïrriteerd. Want ik haat te laat komen. jaja, ik weet het. Een beetje gek dat iemand met mijn roots, dat zegt. Maar toch is het zo :sweat_smile:

Als je ermee gaat zwemmen, dan loop je de kans dat je witte lumen dots eruit vallen.

Tussen 10 en 12 bij @VriesKou

Tussen 6 en 12 bij mij

3 likes

De lumedots zijn van poedersuiker gemaakt geloof ik :roll_eyes:

1 like

Sow. Oke, niet eerder gezien!

1 like

Die van @Grollebol is een ouder type (42mm) met een andere bezel, misschien is die wel goed :sweat_smile:

Ja maar dan loop je dus al > 6 minuten voor, ik vind 30 sec al irritant :laughing:

Dank! Gaat goed komen :+1:t2:

3 likes

Zeker mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Dat klopt! Maar ach, dan ben ik in ieder geval op tijd :joy:.

1 like

Ja daar hadden we het niet over gehad inderdaad maar hij loopt echt als een zonnetje :grin:

m’n 1521 heeft een afwijking van +25 sec/dag dat is best irritant. Vind ik.

@Gup :sunglasses:

11 likes

:ok_hand:

1 like

Altijd een pluspunt (voor mij iig)

Dat zou mij ook echt te veel zijn, en zelfs buiten specs denk ik? Ik vind die 12 eigenlijk al te veel dus die ga ik mogelijk (als ie weer terug is) wat beter af laten stellen.

2 likes

Is het voor mij ook hoor. Wil hem laten afregelen maar heb er steeds geen tijd voor gehad.

Twijfel er ook over het zelf te doen. :cowboy_hat_face:

Klopt dat het buiten specs is maar om daar werk van de maken is het teveel gedoe. De dichtstbijzijnde horlogemaker rekent er enkele tientjes voor.

1 like

Goeienavond mannen! :beers:

Staat je goed! :star_struck:
Ik vind sowiese de super super. Veel draagplezier …

PS Lekkere gympies @Gup! :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Op zoek naar de pot met goud

M’n standaard fotoplekje :sweat_smile:

11 likes

He, had ik deze van vanochtend nog niet gepost?

21 likes

Wow! Nee
Mooi ding man!

2 likes

Oei, best wel.
Net mijn NA gemeten,

en dat voor een horloge uit 2017 .sorry t is geen Squale

4 likes