Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Buongiorno, Squale fratelli! :coffee:
Vandaag laatste dag in :monaco:, helaas…:sleepy:

Nog gefeliciteerd met je moeder!

Lekker, man! Congratulazioni!:partying_face:

Da’s idd wel wat veel.:grimacing:

4 likes

Laatste uurtjes in :monaco: goed besteden.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Squale al ingepakt. Deze '80s oldtimer gaat om tijdens de lang reis terug. Lekker licht en compact.

Ga het wel heel erg missen…:cry:

Fijne dag, Squale amici!:sunglasses:

10 likes

Begrijpelijk Ed, gelukkig lijkt het weer hier in Nederland eindelijk wat de goede kant op te gaan dus is het een goed ge’timede terugkeer :grin:

Fijne terugreis alvast!

2 likes

Zag hem net langs komen denk ik, explorer toch? :smirk: erg cool horloge

Mijn nieuwe Halios loopt ook +1 sec per dag trouwens. Met z’n sellita handwinder erin

2 likes

Goeie reis terug amigo. Prima getimede terugkeer… Mijn tent begint eindelijk te drogen :sweat_smile: vanaf vandaag / morgen droog en zon :partly_sunny:

2 likes

Buongiorno Squaléosi!

Thanks!

Even nog alle zonnestralen tot je nemen en hopen dat de zon je morgen toelacht op Schiphol. Vanaf volgende week wordt het in ieder geval weer beter. Maar dat is hierboven dus al gemeld!

2 likes

Essemme Super 300…

11 likes

Lekker hè :ok_hand:t2:

Terwijl ik met de Super Squale om de pols aan het wachten ben op NA 2 en 3 (de Smiths en 1521 blasted) zijn NA 4 en 5 ook een feit :joy: een G-Shock die zéker wildwaterbaan-proof is en de Traska Commuter die ook altijd al op een (reserve)lijst heeft gestaan :+1:t2:

7 likes

De Smiths is geland

Waar ik bij de Super niet aan het formaat hoef te wennen oogt deze wel echt klein :sweat_smile:

Wel ook een mooie dial

10 likes

Goedemiddag! :beers:

Lekker bezig @VriesKou, je blijft maar met NA’s strooien. Alsof de Kerstman vroeg is dit jaar! Voor iedere dag van de week een ander horloge om de pols … :wink: ik had overigens gisteren bijna een bruine Matic gekocht. Helaas zat er een kras op de zijkant, voor mij een ‘no go’ bij een jong horloge. Zag er verder wel lekker fris uit.

@TagEd, welkom thuis! Althans, als je dit leest neem ik aan dat je thuis bent en anders wens ik je een goeie (terug)reis. :beers:

3 likes

Ik kan daar wel echt blij van worden ja :slightly_smiling_face:

Zeker mooi!

Zo vind ik hem trouwens echt op z’n mooist, in omstandigheden met wat minder vel licht, dan krijgt hij een heerlijke lichtbruine gloed :heart_eyes:

2 likes

Hij laat je niet los hè :crazy_face: nee dat zou ik ook niet moeten hebben tenzij de kras meevalt en duidelijk tot uitdrukking komt in de prijs :sweat_smile:

Ja, ik moet na de vakantie echt even kijken wat er blijft en wat niet. Nu ben ik van 1 horloge waar ik súper tevreden over was (1545) en rustig van werd, weer naar meer zelfs dan het aantal dagen in een week :sweat_smile: Bij de Matic mis ik denk ik het directe enthousiasme, ik zie wel dat ie mooi is, wat ik bij de 1545 en Super Squale wel had. Bij de Smiths mis ik dat vooralsnog ook :upside_down_face: Ben benieuwd hoe de 1521 blasted bevalt, heb er natuurlijk al een gehad, maar polished :man_shrugging:t2:

Klopt. :sunglasses:

Ik vind het ook best een leuke uitvoering van de Matic, die bruine. Maar niet als er een kras opzit. In de prijs kwam die kras niet echt tot uitdrukking, die was gewoon netjes voor een tweedehands Matic. Ik was dan ook een beetje verrast. Tweede Squale deze week die ik heb laten liggen vanwege ‘het uiterlijk’. Gelukkig heb ik geen haast. :wink:

Ik word zelf ook een beetje onrustig van meer dan twee horloges. Merk zelfs dat een tweede soms tot verwarring leidt. Zeker nu ik de Thalassa heb, daar zou ik voorlopig rustig in zijn eentje mee door kunnen. Maar ja, 't horlogepotje moet weer leeg dus zoek ik wel iets ernaast.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De Matic doet het niet, de 1545 en de Super wél … denk dat de maat van de Smiths je onbewust tegenstaat. Nou ja, in ieder geval genoeg te wisselen! :beers:

2 likes

Ja weet ik niet, lug to lug van de Smiths (en incoming Traska) zijn gelijk aan de Super dus ze zouden wel perfect op de pols moeten liggen :thinking:

2 likes

Even mijn bespoke Erika’s MN omgeslingerd … :star_struck:

6 likes

Mag ik vragen waar je die Matic gevonden hebt?

1 like

Komt bij Q vandaan Edwin, dus gewoon bij ‘onze’ Squale AD. Die kon begin april nog aan een (de laatste) nieuwe komen en @royke74 wist dat ik ernaar op zoek was. Ik kreeg hem gelijk aangeboden. Grote blij! :partying_face:

Het betreft een gelimiteerde uitgave, voor de ‘Divers Watches’ (facebook)groep, genaamd Thalassa. Er zwerven 50 stuks op deze aardkloot rond van deze uitvoering, naar mijn weten ook de enige Squale Matic zonder datum. Oh en er zijn er nog vijftig in een polished (blauwe) uitvoering.

Meer informatie: Klik.

De Erika’s MN heb ik uiteraard bij Erika besteld, met vermelding van het type en serienummer op de sluiting.

PS Mocht je interesse hebben in een Thalassa, er staat er een te koop op eBay - met een verkeerde band(!) - voor het leuke bedrag van omgerekend 1950 euro (incl. invoer/btw/verscheping vanuit the USA).

2 likes

Ik denk dat ie die (bruine) met kras op de zijkant bedoelt :wink: :sweat_smile:

Zo’n perfecte combi :ok_hand:t2: :star_struck:

1 like

peter-hermann-charles-brooks

Oh sorry @Edwindegraaf, ik begreep je niet geloof ik … :joy:

De gekraste bruine Matic kreeg ik privé aangeboden, staat niet (openbaar) te koop maar is al wel verkocht begreep ik vanmiddag. Dus ook jij moet maar op de wachtlijst bij @VriesKou.

1 like

Ik bedoelde inderdaad de choco bruine Matic met kras @junior
Op chrono zag ik ook een Thalassa voorbij komen…

1 like