Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Stond ook deze Squale.?
s-l400

5 likes

Die is wél met een de juiste band, maar in the UK en dus mag je rekening houden met 25% opslag aan heffingen/kosten/BTW en al die onzin. Komt daarmee op 2200 euro, kun je beter die in the US of A kopen.

Waardeloos eigenlijk!
Dagje winkelen in Londen loont ook niet meer …

Niet gezien, maar ik vermoed te klein voor mijn pols. :wink:
Even opgezocht: Wel een leuk ding! 28x28mm … pfff.

Mijn vriend verkoopt Thalassa #03

1 like

The #03 is the same as offered via Chrono24, referred to by @Edwindegraaf. We have to pay VAT/import tax/admin. costs since Brexit … so pricewise watches from the UK are a bit (too) expensive. This one would be approx. € 2,200.- all in. The one in the USA € 1,950.-.

I was looking @ the 60 years 1521 and/or the MMM for sale on your website.
Same problem!

Tis niet te geloven, dag 2 en alle lume zit er nog op en aan :scream:

Maar de eerste échte ‘beproeving’ volgt nu, eens kijken of deze beter bestand is tegen wat miezer :joy: :v:t2:

10 likes

Zelfs die op 12 uur :joy:.

Hahaha.

2 likes

ezgif.com-resize

2 likes

Zie je ook dat ik speciaal voor jou voortaan altijd een stukje schoen er bij doe?!

2 likes

LOL, dat kan net zo goed een tennisbal zijn. :joy:

Edit: je verwacht toch niet dat ik echt ga raden, nu hè!? :sweat_smile:

2 likes

Die zijn allebei verkocht… dus dat helpt :slight_smile:

Als je rechtstreeks met hem wilt spreken om te zien of er een deal kan worden gesloten… dm me voor contact.

2 likes

:joy:

Die heb je al lang tot op het typenummer goed geraden man of dacht je dat ik 2 paar fluoriserend neon gele schoenen heb :sweat_smile:

2 likes

:joy:
… update your site please! :wink:

Eigenlijk wel! :innocent:

Ik ben wel benieuwd waar je nu mee komt. Jij bent niet alleen een klein guppie maar ook onze gympies-expert … oh enne liefhebber van Squale! Iedere vrouw op Tinder swiped je de juiste kant op volgens mij. Echt waar! Ja sorry ik ben niet in de heren dus ik bewonder slechts, het beminnen laat ik graag aan een ander over.

Kom op dan! Wat voor een gympies draagt die Kouwe? :sunglasses::beers:

1 like

Okeej dan! … Asics Gel GT-2000

1 like

Eerst even een Squaleplaatje voor de sfeer … :beers:

Ja, die landkaartachtergrond is een terugkerend thema. :see_no_evil: :innocent:
Vooral bij de avondfoto’s. Het is een van de weinige plekken waar ik een beetje normaal licht heb als het daglicht waardeloos is of helemaal ontbreekt. Op andere plekken teveel reflectie van lampen enzo. Gedoe allemaal! Mijn normale camera is stuk dus ik ben aangewezen op mijn iPhone, een ouwetje bovendien (iPhone 8). Misschien moet ik daar het geld uit mijn horlogepotje aan besteden, een nieuwe camera. Interessant idee!

Ik moest 'm even Googlen!
Helemaal geen verstand van gympies, maar ik denk dat je gelijk hebt … :joy:

5 likes

Die Smiths is gewoon super , die van mij net verkocht omdat ik budget moest vrijmaken. Anders was de Commando niet weg gegaan.

Tja de maat is even wennen maar dat was bij mij met twee dagen gedaan . Echt een topper :+1:
Denk ook dat de wijzerplaat van de Super net zo groot is als van de Commando.
Die Super is ook echt super :star_struck:

7 likes

Ik wilde hem net op maat maken maar wat een drama die bracelet, kreeg de schroefjes er super makkelijk uit maar geen enkele er helemaal terug in (alle links geprobeerd). Was bij een BB Pro geen enkel probleem en nu draai ik alle schroefjes kapot :man_shrugging:t2: keer mee naar de juwelier kijken of die er nog iets van kan maken :roll_eyes:

1 like

Oei dat is balen zeg :nauseated_face:

welke precies ?

Ja, hè? Hopelijk neem ik het mee!:sunglasses::sun_with_face:

Thx, mannen! Nu een tussenstop in Dubai en dan, over een aantal uren, door naar Schiphol. :flight_departure:

OMG, man! Jij bent echt niet te stoppen, hè?! Gefeliciteerd!:beers:

6 likes

Nog een goede reis gewenst Ed :+1:

2 likes

Woah! Nog nooit gezien, dit model!

Natuurlijk. Valt er echt niet zomaar uit, hoor. :grimacing:Heb dit nu toe slechts 2 keer gezien bij eerder model 1545. Allebei hier op HF…:thinking:

4 likes