Je beseft je dat @VriesKou een grapje maakt(e) hè …
Goeie reis verder!
Ik denk dat ie die wel door had toch of zou ie nog een beetje in de war zijn van z’n 73e Bintangetje @TagEd
Gewoon die standaard oyster (nu zonder rivets), wat een ellende. Nja hopelijk kan de lokale klokkenmaker er nog iets van maken.
Tsja je moet iets hè met dat hondenweer gelukkig heb ik nog kunnen genieten van jouw foto’s om toch een beetje het vakantiegevoel te krijgen!
Dag 3, still going/glowing strong
Goedemorgen allen,
@TagEd, bijna thuis kerel! Dan gaat het kikkerland leven weer beginnen!
Het wordt hoe langer hoe gekker.
Paarse Nike Dry-Fit, Happy Socks, Falke, Peek en Cloppenburg? Zeg het maar, ik ben er niet in thuis. En het zal me m’n r**t roesten als het fout is. Had je maar schoenen moeten aandoen .
Ik draag zelf alleen maar Nike Dry-Fit in elke colorway.
Mogge mannen!
Als je nog een leuke rode band zoekt …
Was besteld voor mijn Yema, die ook rode accenten op de GMT-wijzer en wijzerplaat heeft. Staat heel erg tof op een GMT! Kijk maar:
Plaatje komt bij @VriesKou vandaan. Ik dacht al, waar heb ik die schoenen eerder gezien! Deze had ik zelfs kunnen raden.
Volgens mij is die van grollebol 42mm en ik dénk 22mm
Ik reken ze allemaal goed want ik heb zelf ook geen idee sokken is afdeling mevrouw Vrieskou
Hahahaha, had ik maar zo’n vrouw.
Mijn vrouw kijkt wat ik koop om het vervolgens te stelen. Shirts en sweaters, jogging en trainingsbroeken, boxershorts (omdat ze zo lekker zitten) en zelfs m’n sokken.
Ik ben blij dat ze niks met horloges heeft en niet dezelfde maat schoenen past.
Ziet er goed uit, hou hem nog even op staal.
Heb je hem nog nooit op iets anders dan staal gedragen?
Ik dacht in het begin: ik ga nooit iets anders dan staal dragen. Totdat ik iedereen over nato, MN straps en rubber hoorde. Toen toch maar eens gaan proberen. Heb nooit meer staal gedragen op m’n GMT .
Same!
Nou NA 3 (en 4) is ook binnen, de volgorde klopt niet meer helemaal. Oké deze hoort hier niet thuis maar hier voel ik me thuis
NA 4 is de wildwaterbaan-beuker
De 1521 blasted als het goed is straks ophalen bij PostNL
Nee allen op staal gedragen tot nu toe. Was eerst aan het rondkijken voor een andere band maar voor nu laat ik hem even zo .
Kan morgen anders zijn hé🤭
Dan zeg ik: geniet er maar van zolang je staal draagt. Eenmaal iets anders erop en je kan niet meer terug. Althans, vind ik.
Lekker man, die groene lume gaat fijn samen met de bruine tint van de dial.
@junior ofwel mr.aliexpress, heb je nog een goed adresje voor een fijne nato daar of zit je daar niet op?
Jij maakt me nu nieuwschierig… Dit is niet goed. Dit is niet goed…
Niet naar luisteren. 90% van de Horloges staat gewoon beter op staal en jouwe is daar één van