Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Zijn er al andere voorstellen??

2 likes

Correct!

Niet dat we hebben gezien. Wel een hoop ideeën , volgens mij.

2 likes

Nee.
Maar daarvoor zit je hier ook in het verkeerde topic denk ik … :wink:

3 likes

Duidelijk. Even geduld hebben dus. Zou toch erg zijn wanneer je je continu in deze Squale kroeg begeef en dan de boot mist door teveel nieuwe kroegklanten :face_with_hand_over_mouth:

Even plaatje voor de sfeer erbij:

6 likes

Dat zal wel meevallen met een maximum oplage van 150 :wink: ik weet niet wat het meest verkochte aantal HFLE’s is maar denk minder (laatste jaren iig)

2 likes

Ik doe met je mee!
Alleen hier schijnt de zon niet meer … :wink:

De laatste jaren is er telkens gezeur geweest en veel “wie heeft de langste?” discussies.

Wat dat aangaat is het héél verstandig om meteen met een definitief voorstel te komen en niets meer ter discussie te stellen. Gewoon doen. Je zag nu alweer een opmerking over het logo op de dial. Dat soort discussies hebben in het verleden altijd gedoe opgeleverd. Smaak is erg persoonlijk en je doet het nooit voor iedereen goed.

Overigens deze 1545 is wel een schot nabij de roos hoor, als ik de reacties zo lees. Echt heel goed gedaan mannen (@Archer, @TagEd, @Kleine_gup_in_grote_oceaan en @MotoSkooly) … top! En erg Leuk.

:beers:

12 likes

Dank u! Maar natuurlijk ook @royke74!

Uiteraard! :partying_face:
Enne …

Sorry, u kunt maar 4 gebruikers in een bericht noemen.

2 likes

Even wat anders, is @TagEd alweer in 't land … :beers:

0DC02CC2-D360-4375-8511-AE3B1FC0AAA1

6 likes

Ja, maar die slaapt als een roosje. Iets met een jetlegging :crazy_face::rofl:

4 likes

Klopt trouwens @junior, je betaald dan stemgeld waarmee je je direct inschrijft voor de uitvoering (dit is €100,-). Als het voorstel waar je op stemt wint, is het een aanbetaling. Wordt je voorstel niet gekozen wordt het bedrag teruggestort.

6 likes

Okkiedokie, we lezen het allemaal wel in het HFLE topic. Kunnen we hier verder met onze kroeggesprekken … :wink:

4 likes

Top idee en regel.

Op dit moment ben ik helemaal voor. Heb nu de 42mm maar gok dat de 40mm prima draagt.
De opbouw van de kast van mn huidige Squale komt overeen maar de kleurstelling en kroon EN no date geven een andere vibe :blush:.

Je leest het, heb mezelf alweer overtuigd haha :joy:.

Op maar oktober… Maar laat het eerst even wat beter weer worden in dit land!

4 likes

controlling-laugh-laughing

4 likes

Hoezo er was dit keer echt NIET veel voor nodig hoor :joy:

3 likes

En hier stopt mijn zoektocht :wink:

3 likes

Het fijne is, dat als de 1545 wordt verkozen, hij voor 1 mei volgend jaar moet worden uitgeleverd dus je dan nog de lente en zomer hebt om ermee in de zon te shinen :smirk:

4 likes

Ik vind dat een heel goed plan!
En hoezo Moet? Dat is de afspraak die gemaakt is of een bepaalde deadline?

Perfect plan! Las ergens een topic over Submariners die de campings domineren.
Nu ga ik zelf niet naar een camping maar een Squale overname zou ik geen probleem vinden :laughing::joy:

3 likes

Lees even de regels, dan wordt je naast alle termijnen ook duidelijk hoe het gaat met inschrijven etc. Scheelt wellicht een hoop vragen …

:arrow_down:

Ik moet bij Moet trouwens altijd aan iets anders denken!
Umlaut erbij en hoppa. :champagne:

giphy

4 likes

Zo, buongiorno, Squalegekkies! Gisteren héél vroeg naar bed, want het was even helemaal op, na de reis.:sleeping: Al weer even wakker en inmiddels aan m’n 2e espressootje.:coffee:
Hele HFLE2024 doorgeakkerd. :sweat_smile: Pfoeh, wat een explosie van enthousiasme! Had een positieve ontvangst al wel verwacht. Maar, top dit!:partying_face::champagne:

Heerlijk geslapen! En weer lekker fris en fruitig!:grin:

Jullie, @Kleine_gup_in_grote_oceaan @Archer @royke74 @MotoSkooly, hebben trouwens flink overgewerkt, gisteravond! Klasse, mannen!!!:+1::pray::beers:

11 likes