Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

2 likes

Wow, ik ben echt flabbergasted door het initiatief EN het ontwerp van de HFLE2024, ik heb mij in dat topic dan ook gelijk mijn stem achtergelaten.
Waarom eigenlijk?

• Ik ben helemaal weg van mijn blauwe Super Squale zonder datum !
  • Ik overweeg om bij rikkoert de naam en geboortedatum van mijn zoontje erop te laten laseren
  • In oktober krijgt mijn zoontje als het goed is een zusje :slight_smile:
  • Zou het niet te gek zijn als ik haar naam en geboortedatum op een 2e Squale kon zetten

12 likes

Goed plan, man! En gefeliciteerd, alsnog/alvast, met de komst van je dochter!

1 like

Proficiat … :star_struck::partying_face: Dat schreeuwt om een NA :sunglasses:

3 likes

Beetje vroeg wakker geworden. Moet echt even ritme terugvinden. Zou nu in Indonesië 16:00u zijn. Dus eigenlijk wel trek in een lekkere lunch, met nasi en een Bintangetje!:joy::beers:

Werk ze nog vandaag Squale fratelli!:muscle:

11 likes

Goedemorgen mannen! :coffee:
Welkom thuis @TagEd. Fijn dat je de zon hebt meegenomen, die waren we even kwijt … :sunny:

10 likes

Tof om te lezen dat je zo enthousiast bent, dat zijn wij gelukkig ook :grin:
Je stem is uiteindelijk vooral nodig als er een stemronde plaats gaat vinden!

Prachtig man, gefeliciteerd daarmee!!

3 likes

Thanks, man!

En ja

ik had nog wat plek vrij, in de koffer, dus.:sun_with_face::sunglasses:

1 like

Snel maar even bestellen dan Ed! (ik heb geen aandelen of banden in wat voor manier dan ook)

3 likes

Smaakt op vakantie altijd lekkerder dan thuis (althans dat is bij mij zo met Kronenburg, Efes, Chang, etc)

1 like

Goedemorgen mannen,
Zoals sommigen misschien al hebben kunnen lezen, mijn likes zijn zowaar op… Als TL-3 Notabene. Hoie bestaat het? :joy:

Uit liefde voor jou, zodat jij kon bijkomen :kissing_heart:!

Gives meaning! :heart: Alvast gefeliciteerd met het hernieuwde vader- en moederschap!

4 likes

Wist eigenlijk ook niet dat dit kon…:open_mouth::thinking:

En een dikke :kissing_heart: terug! Nee maar serieus, jullie hebben hard gewerkt en het top gepresenteerd!:+1:

2 likes

Gast! :joy:

En dan nog te bedenken dat ik tussen 2 en 9 gewoon heb geslapen :rofl:

2 likes

Uit de zon

In de zon

9 likes

Ik weet het, ik weet het… Maar volgens mij weet @junior het inmiddels ook wel. :joy:

1 like

Ik leer hier ook een hoop over gympies.
Volgens mij zie ik de Asics Gel GT-2000. Ja, ja … jippie! :partying_face:

:arrow_up:

200

5 likes

2 likes

Zo, da’s beter.
Deze heb ik ook wel een beetje gemist hoor.

Sowieso ben ik daar eens temeer gaan beseffen dat Nederland wel echt een bierland is. Zoveel moois en lekkers te koop hier. Deze had ik nog in huis. Proost!:beers:

9 likes

De laatste NA, ofja eigenlijk de 2e of 3e :thinking:, is ook gearriveerd!

En dit ‘oude’ beestje loopt gewoon +0s/d met een beat error van 0.0 :grimacing: :ok_hand:t2:

Denk dat de G-Shock thuis blijft en deze gewoon lekker mee gaat in de wildwaterbaan :joy:

9 likes