O.k., ik ben er vandaag achtergekomen dat je zelfs als TL-3 door je likes heen kunt zijn.
Dus de like hierboven, is de laatste like die ik kan geven, de komende 11(!!) uur. Betekent niet dat ik je post niet waardeer, dus.
O.k., ik ben er vandaag achtergekomen dat je zelfs als TL-3 door je likes heen kunt zijn.
Dus de like hierboven, is de laatste like die ik kan geven, de komende 11(!!) uur. Betekent niet dat ik je post niet waardeer, dus.
Welkom bij de club!
Hey, kan ik jou nou toch nog een like geven???
Nope!
Oh, o.k… Just checkin’.
Proficiat… die is prachtig
Gefeliciteerd man! Mooi ding.
Sorry dat ik niet like, maar ze zijn op
Heel tof!
Mooi:star_struck:
Lekker!
Ik had niet verwacht dat het ‘blasted’ zo goed zou bevallen was in mijn hoofd veel ‘ruwer’ en doffer. En voor mij ook de eerste keer een Squale Tropic, inderdaad erg comfortabel maar gaat toch op een summit denk ik
Kan je helaas geen like meer geven. Maar ook groot fan van de blasted.
Blasted rules
Gefeliciteerd🥰
Nou, kom ff een dag of 2 niet aan toe qua tijd om te posten.
In het kort ff: welkom terug TagEd , gefeliciteerd met een fantastische N/a Apeks en gaaf de nieuwe HFLE2024. Denk dat deze heel goed gelukt is, chapeau!!
@Archer , @Kleine_gup_in_grote_oceaan , @royke74 , @TagEd , MotoSkooly (in no particular order).
Gaaf om het eindresultaat te zien ben benieuwd naar de andere inzending(en). Denk wel dat deze een goede kans maakt als ik naar alle (alleen maar) positieve reacties kijk!
Gaaf, gefeliciteerd
Hij is mooi hoor!
Wrijf het er maar in .
Mooie NA!