Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Het is bij de 1521 redelijk simpel, als je een beetje handig bent. :sunglasses:
Ik heb er al eens aandacht aan besteed, met filmpje en alles: Klik hier …

3 likes

Juist! Die zocht ik vanmorgen maar kon hem niet vinden, thanks @junior!

2 likes

Hey mannen. Ik zat super lang te twijfelen over die 1545 uiteindelijk niet gedaan vanwege die dial die me niet beviel maar deze HFLE ziet er wel echt super gaaf uit!
Dus bij deze mijn stem en hopelijk hoor ik bij die 150😁

Goed werk :+1:t2:

4 likes

Hij blijft leuk :sunglasses:

13 likes

Deze kroeg mag wel vast beginnen met uitbouwen. Over een half jaartje of zo 150 nieuwe leden erbij.

4 likes

We zijn nu bezig met de verbouwingen in deel V. We verwachten over 1070 posts klaar te zijn, voordat we open kunnen. :joy:

6 likes

Over 2 dagen dus :crazy_face:

4 likes

:rofl:

1 like

Dat is overigens wel wat mij een beetje tegenstaat aan deze HFLE :sweat_smile: van mijn 4 Squales zijn er 3 de enige hier. Ik wil juist geen horloge waarvan er nog 150 hier rondzwerven :laughing:

eerst die aantallen nog maar eens zien want bij vorige edities werd er ook veel geroepen en toen er overgemaakt moest worden was het gelijk een stuk stiller.

Sowieso vind ik dit de leukste HFLE die ik gezien heb :ok_hand:t2: en leuk dat er een paar van de stamgasten bij betrokken zijn :+1:t2:

5 likes

Iedereen gaat zich thuisvoelen!
Het zal voor de ‘nieuwelingen’ voelen als de eerste stapjes buiten, in 't voorjaar. Grote blij … :beers:

ezgif.com-gif-maker

Dat blijft toch zo? Mijn Thalassa is ook de enige op HF en ik vermoed zomaar dat dat niet gaat veranderen door de komst van de HFLE. Je krijgt hooguit wat meer bekijks. :wink:

Dat zorgt bij mij ook voor extra enthousiasme.

3 likes

Klopt maar daarom wil ik de HFLE niet, terwijl het een Squale is :exploding_head:

2 likes

:heart_eyes:

Dat snap ik wel hoor, aan de andere kant weet je wel dat er maximaal 150 van op de aardbodem zullen rondzwerven en dat vrijwel niemand in de real world ooit van Squale heeft gehoord :joy:

4 likes

Daar gaan we wel voor zorgen met z’n alle hier! :grin:

Roy en Roel hebben het idee opgedaan om bij voldoende animo een fysieke uitlevering te doen op een nader te bepalen locatie. Dat lijkt me ook echt wel gezellig.

Dan hebben we voor even een fysieke Squalekroeg.

2 likes

Blijf je deze keer wel even op je handen zitten als we in de buurt van de 4K posts zijn. :sunglasses:
Een nieuw topic komt helemaal vanzelf, als @system vindt dat het er tijd voor is.

Dus even geduld … :joy::joy::joy:

Gaat het zeker zijn! Ik hoop wel dat er ook nog gewoon een keer een leuke (borrel)meet komt, waar we al eerder over gesproken hebben met o.a. @royke74 en @TagEd. Niet iedereen zal nl. meedoen aan de HFLE. Ik twijfel zelf bijvoorbeeld ook nog en dat heeft niks met de inzending te maken, die is gewoon helemaal goed. Het moet financieel ook een beetje passen allemaal. Er is zoveel moois en iedere cent kan maar één keer uitgegeven worden. :innocent:

3 likes

Hahahaha!

2 likes

13 likes

Ja, dat heb ik dus ook :thinking:
Vreselijk tof ontworpen horloge, limited edition, 150st, daar ligt het absoluut niet aan, maar wel allemaal op dit forum.
Gelukkig hebben we nog ff om na te denken

3 likes

Nou ja, daarom zijn we ook nog voorzichtig optimistisch.:crossed_fingers: Signalen zijn weliswaar heel positief. Maar eerst 1 september maar even afwachten en dan idd 'ns kijken hoeveel HFers zich echt gaan inschrijven. Maar we hebben goede hoop! :pray:

En voor de zekerheid maar vast offertes aan 't opvragen voor een extra tap en grotere bar, voor hier in de Squale kroeg. :beers::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is op andere fora niet anders. Was me gisteren aan het verdiepen in het horloge wat @Brunmontagne heeft gemaakt voor WUS. Die kun je ook alleen maar kopen als actief lid. Logisch toch? Een HFLE is - hence the name - een LE voor HF. :wink:

Dat je er straks 25 tot 150 Squale vrienden bij hebt is toch leuk? Ik geloof trouwens zelf niet dat we de 150 gaan halen hoor. Enthousiast reageren op een prachtig voorstel is iets anders als 100 euro stemgeld betalen en ook echt intekenen. We gaan het zien! Ik ben erg benieuwd hoe dit prachtige Squale voorstel gaat uitpakken.

Dat dus … :beers:

5 likes

Haha, ja daar valt niets tegenin te brengen. Geldt natuurlijk altijd voor een forum- of club- of wat dan ook horloge. Maar buiten de club hier, kom je ze nergens ter wereld tegen en met 150 maximaal, is het ook echt wel een bescheiden serie. Daar kunnen merken als Seiko, maar ook Omega nog wat van leren, met hun ‘LEs’.:grin:

3 likes