Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

O maar die 25 ga je ook makkelijk halen hoor :wink: en er moet iets héél goeds uit de hoge hoed komen wil het de Squale niet worden. Maar dat het een loterij/bingo wordt lijkt mij sterk :sweat_smile:

4 likes

Klopt maar dat is wél wat ik er niet leuk aan vind, het hoge aantal van hetzelfde horloge op dezelfde plek. Als heel mijn straat/wijk een V60 voor de deur heeft staan dan wil ik die dus niet, terwijl als er 25.000 V60’s in een andere stad staan maar hier geen, de kans aanzienlijk groter wordt dat ik er wel een neem. :sweat_smile:

3 likes

Even wat anders, ik kreeg eerder vanavond een PB dat mijn Squale dé mooiste is van allemaal. Dus. Bescheiden als ik ben deel ik dat ook maar even met jullie … :sunglasses:

Plaatje erbij? Ach waarom niet!

:beers:

12 likes

Komt natuurlijk omdat die Matic van mij hier nooit wordt vertoond :crazy_face: nee geintje de Thalassa is erg mooi :ok_hand:t2: :kissing_heart:

2 likes

Met een bod erachteraan? :rofl:
Hij is ook wel echt tof hoor…

2 likes

Dat helpt wel! :kissing_heart:

Dat moet dan wel een héél goed bod zijn.
Deze gaat voorlopig echt niet weg. Jaja, dat zeg ik vaker! Maar nu meen ik het ook … :sunglasses:

4 likes

Ben benieuwd hoe lang de 1545 weg is, kon alles zijn van een paar dagen tot een paar weken :sweat_smile: gelukkig heb ik voldoende alternatieven die ook erg goed bevallen (waaronder de Super en 1521 blasted)

3 likes

… zonder foto’s is 't niet waar! :wink:

1 like

Zijn (weer) op vakantie en de G is toch mee, niet echt de moeite waard dus om foto’s van te maken :sweat_smile:

5 likes

Echt hè … :see_no_evil: en ik moet mijn eerste voor dit jaar nog inplannen!
Nou ja, het is hier inmiddels ook lekker weer. :joy::joy::joy:

1 like

Mogge, beste kroeg van Nederland :wave:t2:

17 likes

And a very good morning to you, sir!:coffee:

Sinds gistermiddag weer lekker de 1521 FL om de pols. Blijf ik toch ook gek op, deze!:smiling_face_with_three_hearts:

Een heel mooie zondag, Squale freaks!:sun_with_face::sunglasses:

13 likes

Goedemorgen Squalisti, happy Sunday!
Vandaag op blauw Tropic

10 likes

Buongiorno Squaléosi

9 likes

Buongiorno Skûwàlisti! :coffee:
Fijne zondag …

9 likes

Sorry heren, doe het even met een archieffoto, heb de :shark: niet bij de hand :grimacing:

Maar wel met een biertje erbij, omdat het toch een kroeg blijft hé :innocent:

12 likes

Ik schuif ook weer eens aan. :slightly_smiling_face:

14 likes

Nieuw rubbertje voor de Squale.
Hapt wel graag naar stof, valt daar iets aan te doen?

10 likes

Een

image
??

3 likes

Ander rubbertje kopen :wink:
FKM trekt minder stof aan

4 likes