Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ik dacht dat we sowieso allergisch waren voor silicone :rofl:.

2 likes

Mooie band! Is dat CNS?

1 like

Even zonder dollen, een antwoord waar je wat aan hebt.

Siliconen trekt nu eenmaal stof aan. Het beste is inderdaad wat @Gup zegt, een bandje van FKM scoren. Dit kan ook bij Oompie Ali.

2 likes

@junior : kassa 3 graag!

2 likes

Ik heb eigenlijk helemaal geen weekenddienst …

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

Linkjes naar de summit, rally en tropic staan in een ander berichtje:

Een bandje zoals de stofhapper hierboven is vast ook wel bij Ali, als FKM te krijgen. Even zoeken op “watch band FKM 20mm” enne keus genoeg. :sunglasses:

Overigens heb ik eenzelfde stofhapper wel eens - ontdaan van de sluiting - in kokendheet water gelegd en een nachtje erin laten afkoelen. Dat hielp! Had ik eens ergens gelezen. Misschien dat je dat nog even kan proberen @Fargo. Pas wel op dat je ze vlak neerlegt, want in kokend water vervormen ze ook makkelijk. Als je een stevige band hebt die je een beetje (pols)vorm wil geven is kokend water ook dé truuk.

:beers:

5 likes

Wel eerst ff van je pols afhalen :thinking:

3 likes

Moet wel van de pols, als je ze vlak neerlegt.

Dan kun je hem omlaten, dan krijg je de perfecte pasvorm :rofl:

2 likes

tumblr_b6420e289a979d0b129a961f96eb4afb_22599e47_250

PS Hoeft niet per se, maar dan sta je wel de hele nacht aan het aanrecht met je hand/pols in een bak water. Heb je ook om de tien minuten aandrang om naar de plee te gaan, afwateren … :joy:

3 likes

18 likes

Dacht van wel ja! Maar is lang geleden dat ik hem kocht dus weet het niet meer zeker

Bedankt voor de tips mannen. Ik zal het één en ander proberen :+1:

3 likes

Gewoon in een pannetje hangen, die kan je gemakkelijk meenemen naar de plee :joy:

3 likes

Mogge Skûwàlisti! :coffee:

11 likes

Goeie smorreges…

8 likes

Theetijd :coffee:

13 likes

Wat een heerlijk ding blijft het toch! Wel raar dat ze dit een 1545 noemen. De kast komt totaal niet overeen.

10 likes

Ik zie toch wel enige overeenkomsten. Maar ja, ik ben dan misschien nog wel wat groen achter mijn oren.

Ik zal eens een comparising doen voor mezelf.

:sweat_smile:

2 likes

Zijn de vakanties voorbij?

3 likes

38mm en L2L 45mm

Tag Heuer 1000 professional kast

3 likes

:sweat_smile: Das nogal een groot verschil!

Zei ik toch, groen…

1 like