Deze blijft ook wel heerlijk hoor. Ook gaaf met die blauwe tropic!
Goed matching bloessie ook, summer vibes …
De 3e vakantie zit er weer bijna op, niet perse zin om naar huis te gaan wel enorm veel zin om deze om te wisselen voor een Squale en in een hoek te smijten en niet meer naar om te kijken
Op vakantie gaan is altijd fijn @Archer, maar thuiskomen is vaak net zo fijn. Lekker je eigen bedje en je eigen squale weer

Ik vroeg me altijd al af of ik de enige was . Niet dus.
Volgens mij hebben heel veel mensen dat, ik heb dat meer met m’n bank vroeger ook wel met m’n bed maar tegenwoordig slaap ik vaak op vakantie (of een willekeurige houten plank) beter dan thuis
Gaan we morgen voor de 1521 of Super? Of gaan we héél gek doen en voor de Matic (een half uurtje )

Of gaan we héél gek doen en voor de Matic (een half uurtje
)
Ik zou er ook nog noppenfolie omheen doen. Just in case
Wait,
Ben jij op

vakantie
gegaan, zonder

Squale?
WHY???!!!

Eerlijk is eerlijk hij heeft de wildwaterbaan beter getrokken dan mijn tere lijfje De G ziet er nog steeds als nieuw uit, in tegenstelling tot mij

WHY???!!!
Need I remind you;
Help me even… Wacht -zoomt in-, oh ja, er was een lumedingetje uit de bezel gevallen, he? Hmm ja, maar je hebt toch nog een 1521, een Super én een Matic?! Geen excuus, dus.

een 1521, een Super én een Matic?!
Jahaaa, máár; de Matic zit op leer en in bubbeltjesfolie , de super vind ik niet echt een zwembad horloge en de 1521, ja had gekund. Maar dan had ik de G helemáál voor niets gekocht! Nu weet ik tenminste weer dat dat niets voor mij is

de 1521, ja had gekund. Maar dan had ik de G helemáál voor niets gekocht! Nu weet ik tenminste weer dat dat niets voor mij is