Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Morningg

12 likes

Ik vind ze wel fijn voor bij het klussen of wanneer je inderdaad van een glijbaan af moet :joy:

Denk dat ik dit setje meeneem op vakantie

9 likes

Mogge :coffee:

15 likes

12 likes

Wat is dat? :thinking: :joy:

Prima setje :+1:t2:

1 like

Buongiorno, Squale fratelli!
Vanmorgen een wissel van de legendarische Von Burencase, naar de legendarische Carreracase. Ook een pareltje, vind ik. Maar draag ook deze niet heel vaak. Vandaag dus wel, op deze mooie vrijdag.:sunny::sunglasses:

Over vrijdag gesproken, trouwens: staat het bier of de drank al koud, voor de #VrijdagMiddagBorrel, hier in de, inmiddels ook, legendarische Squale kroeg? :beer::wine_glass::tropical_drink::cocktail::partying_face:

Werk ze nog even, voor wie nog mag, vandaag! :muscle: En zie jullie vanmiddag aan de bar!:beers:

7 likes

Goedemorgen allen!

Nog geen horloge om, want net gewerkt :crazy_face: koffie gedronken en op HF gesurfd en nu douchen. Maar Kgigo, het is toch een duiker, die kan tegen water… Nee gasten, de mijne niet. :joy:

Ik wilde alleen even snel zeggen dat op MP een Gnomon 50 Atmos Scuba LE staat.

https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m2012304799-squale-50-atmos-scuba?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd

Doe er uw voordeel mee.

Straks weer een wristshot!

Ajuu

PS.: Ik heb de advertentie alleen gespot. Ik heb in geen enkele zin banden met de advertentie of verkoper.

1 like

Oeh, da’s wel een leuke voor de echte liefhebber/verzamelaar. Zou @SirSqualeWhale er al een hebben? Zal toch wel??

Oeps… :grimacing: :sweat_smile:

Zie je vanmiddag Kgigo! :clinking_glasses:

1 like

Die zag ik vanmorgen idd staan op marktplaats.
Maar is wel een flink prijsverschil met Chrono🤔

1 like

Misschien op zoek naar een snelle deal…

Ik heb gister m’n voortuin betegeld met flagstones, toen kwam hij prima van pas :joy:

Nee, ik heb er geen een. Ik vind sommige Bund-horloges leuk, maar deze irriteert me een beetje… het thema voelt een beetje geforceerd aan… op de een of andere manier niet echt authentiek.

4 likes

I feel you! Die van AWC vind ik stukken beter gelukt.

2 likes

Is het er al tijd voor, Squale famiglia…?
Kan de weekendbel al geluid worden? :bell:
Ik heb deze klaarstaan, die erom smeekt om opgedronken te worden. :grin::beers:

What say you, Squale kroeg?

• Opentrekken en opdrinken dat ding! Let the weekend begin!!!
  • Nee, wachten. Nog even wat werk doen. Kan straks ook, toch?

0 stemmers

3 likes

Mag ik nu meedoen hier? Ik heb deze morgen incoming en ik kan haast niet wachten. Heb net op YouTube een film over Squale gezien en ben helemaal enthousiast! :blush:

Fijn weekend alvast gewenst! Cheers. :wine_glass:

11 likes

Hèhè eindelijk weer een horloge om de pols :+1:t2:

11 likes

Congratulazioni! :partying_face: Goeie keus! Welkom in de Squale kroeg! :beers: En je enthousiasme kunnen we ons hier allemaal wel wat bij voorstellen! :ocean: :diving_mask: :shark:

Welcome Back GIFs | GIFDB.com

Ja, en

Kan natuurlijk niet de mening van de Squale kroeg negeren. Dus. Smaakt prima! :grin:
Cheers, mensen! :beers:

4 likes

Dankjewel! :blush:

2 likes

En jij ook Cheers gewenst! Ik ga ook zo een blik bier open rukken! :beers:

2 likes

Mooi!! en welkom natuurlijk

heb je een linkje om te delen?

1 like