Bandenswapje naar mijn bespoke Erika’s MN.
Love it!
@Fargo, kun jij als het een beetje donker is eens een kiekje maken van de lume? Ben benieuwd hoe de bezel er uitziet!
Bandenswapje naar mijn bespoke Erika’s MN.
Love it!
@Fargo, kun jij als het een beetje donker is eens een kiekje maken van de lume? Ben benieuwd hoe de bezel er uitziet!
Here you go
Hij blijft niet lang overigens, lume is vrij snel op heb ik t idee… Bij mijn Seiko Turtle was die langer aanwezig.
Gaaf. Thanks!
Vind zelf de lume van Squale ook niet heel erg spannend. Bij mijn Matic zijn het alleen de wijzers die ‘iets’ doen, de markers doven heel snel uit naar een minimale lichtopbrangst. Bij de 1521 was 't nog wel aardig. De lume bij Seiko is meestal wel top, is mijn ervaring.
is geweldig! Maar goed, zij hebben niet die Von Buren case en Squale maakte eerder duikershorloges dan Seiko. Ja enne Squale is natuurlijk gewoon Squale!.
Hey, is dit een nieuw model met opgelegde markers?
Dit is zo bij de cosc versie.
Yes!
De COSC uitvoering heeft nog een paar verschillen tov de ‘normale’ 1521 …
Er zijn daarnaast onlangs nog vier nieuwe uitvoeringen op de markt gekomen. Meer info (uiteraard) bij Squale zelluf:
Wel grappig trouwens dat ze bij Squale de COSC als ‘be reliable’ hypen, waarmee je dus zou kunnen lezen dat de klassieke 1521 niet betrouwbaar is. Lekker is dat. Je zou 'm maar hebben!
Ja, je moet toch wat, om die horloges te verkopen…
Is overigens wel heel fijn, ‘reliable’. Ik lig nu, met een niet koelende motor, te wachten op hulp. We hebben er net een paar keer mee gevaren, sinds de winterstalling. Nou ja, hopen dat we het kunnen oplossen en weer bij de jachthaven terugkomen.
En ik heb vandaag ook al geen Squale om…
Anyway, alle vaders onder ons, in ieder geval een fijne vaderdag! En gelukkig heb ik nog wel wat bier mee, om het leed iets te verzachten…
Hertog Jan
Hertog Jan, lekker man
Kijk uit voor de
Ik zit ook weer eens te neuzen naar een Squale. Ik vind de polished 1521 in zwart het mooiste. Iemand die er vanaf wil?
Staat er niet een in het blauwe gedeelte?
Een gepolijste militaire toch?
Toevallig wel