https://www.horlogeforum.nl/t/tk-squale-1521-militaire/458511?u=robert.v
Ja dus,
Als ik niet al een “gewone” 1521 had dan zou deze voor mij zijn
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-squale-1521-militaire/458511?u=robert.v
Ja dus,
Als ik niet al een “gewone” 1521 had dan zou deze voor mij zijn
Meerdere toch
Die van mij staat inderdaad in het blauw!
Uiteraard gezien, we hadden zelfs contact. Maar ik vind de gewone zwarte net wat meer in balans.
En @royke74 q-watches ken ik uiteraard . Of heb je nog een tweedehands die ik niet heb gezien?
Oh ja Fortis verkocht inmiddels zie ik?
Hey @Brlink, Bram, hoe is het inmiddels beetje boven Jan weer?
En ben ook benieuwd hoe het met mevr @Kleine_gup_in_grote_oceaan is vergaan.
Hoop dat beiden weer thuis zijn
Ik had inderdaad wel speciaal m’n Squale/haaienzwembroek aangetrokken, zoals je ziet!
Goedenavond allen,
Sorry, drukke dagen gehad! De hele week druk geweest met 3x per dag naar het ziekenhuis, het reilen en zeilen thuis en natuurlijk mijn werk.
Eindelijk was vrijdag de koorts gedaald naar “slechts” verhoging en mocht vrouwlief eindelijk naar huis. Deze verhoging houdt echter nog steeds aan, maar de antibiotica doet z’n werk. Althans, daar lijkt het op. De artsen denken aan een bacteriële ontsteking, waarvan de onstekingswaarde van 194 naar 109 is gezakt. Een normale waarde is onder de 10. Dus nog steeds te hoog.
Maar goed, we hopen dat het de komende dagen goed gaat en dat we woensdag gewoon maar de zon vliegen.
Voor nu slaap lekker en voor de nachtbrakers. Fijne nacht in off-topic!
Jeetje, man. Wat ontzettend vervelend! En wat spannend dat dan ook nog 'ns komende week een vliegreis gepland staat… Hopelijk voor die tijd flinke verbeteringen! Veel sterkte nog!
Dat hoop ik met jullie!
Ik neem er eentje op een spoedig en volledig herstel …
Beterschap gewenst
Heftig man, hoop toch echt dat je vrouw snel opknapt en jullie woensdag op vakantie kunnen gaan.
Thanks heren, wordt gewaardeerd en ook door mijn vrouw!
Goed dat het herstel doorzet. Hoop dat je vrouw snel ook haar energie weer terug krijgt, want die zal wel een knauw hebben gekregen.
Haha, ik koop die van jou en jij koopt die van hem.
Verveld dat het dan toch zo aanhoudt man. Hopelijk is ze snel de oude en kunnen jullie van vakantie gaan genieten!