Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ik wil even wat voorpret met jullie delen als dat mag. Deze komt woensdag naar Nederland en met een beetje mazzel kan ik hem dan snel ophalen :star_struck:

Ik kan niet wachten

20 likes

Wat een gezellige kroeg hier!

11 likes

10 likes

Mooi hoor! Ik zit te wachten op de grijze :innocent:

1 like

Nice! Wanneer komt ie?

Ik had misschien ook wel de grijze gekozen als er een keuze gemaakt had moeten worden maar kon hier een mooie deal op krijgen. Achteraf wel tof, geforceerd buiten de comfortzone treden :grin: :grin:

1 like

Ik had gehoopt afgelopen vrijdag :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heb de bruine ook gepast, maar de denk dat de grijze me beter staat. Hopen dat ze hem ket een paar dagen ontvangen :crossed_fingers:

Hier alvast wat voorpret voor jou!

10 likes

Heel vet deze, man! :star_struck:
Ben helemaal niet jaloers ofzo…
Sure Shot Signs That Prove He Is Just Not That Interested

Vind dit, tot nu toe, de mooiste kleur!

4 likes

Dat klopt, ze is ook echt oververmoeid. Gelukkig morgen haar laatste antibiotica pil en dan vanaf woensdag lekker bijkomen in de Griekse zon.

Laten we hopen dat ze goed herstelt tijdens de vakantie.

Dat snap ik!! Lekker hoor. [quote=“Chlorophyl, post:371, topic:457339”]
gezellige kroeg hier
[/quote]

Zeker!

Lekker formaatje! Two-tone is toch ook wel kek hoor!

8 likes

Hahaha het is zo’n geil ding! 2 jaar oud maar toch ‘80 vibes. Ook nooit gedacht dat ik two tone leuk zou vinden

Squale heeft destijds de kasten voor de Tag Heuer 1000 gemaakt. En zoals Squale wel vaker doet hebben ze een ‘frankenwatch’ gemaakt met de onderdelen die ze nog ‘hadden liggen’. Ik vind de Squale versie zelfs nog leuker en meer bijzonder dan die van TH.

3 likes

Nieuw op dit forum, gelijk maar even mn nieuwe Squale 1545 tonen. Ongeveer een maand geleden aangeschaft via Gnomon, zeer blij met de looks van deze diver! Ik zoek nog een rubberen strap in de oranje/rode kleur van de dial, heeft er iemand suggesties?

14 likes

Kom er maar in @junior!

1 like

Welkom @Sjoerdh en van harte met je nieuwe aanwinst! Veel draagplezier.

:arrow_down:

2 likes

Thanks @junior, ik heb er gelijk eentje besteld, zodra die binnen is zal k hem hier delen :grin:

4 likes

Want zomer :sunny:

12 likes

Nee, ik dus ook niet. Maar zat er, de laatste tijd, toch steeds meer naar te loeren en heb dus, pas geleden m’n vintage two-tone TAG Heuer duikertje gekocht. En ik vind het heerlijk, two-tone! :heart_eyes:

Ja, nee… Dat kan ik toch niet zeggen. Dat is als moeten kiezen tussen m’n twee kinderen. M’n apegatjes: TAG Heuer en Squale. I love 'em both! :smiling_face_with_three_hearts:

Maar die 1545 van jou is zeker leuk! Geniet ervan! :clinking_glasses:

3 likes

Welkom @Sjoerdh!

Mooie merk en zeker een mooi model!

Wat betreft de bandjes zijn de meesten hier het met @junior eens, waaronder ik :grimacing:.

6 likes

Man, een juweeltje!

1 like

Welkom op HF, Sjoerd!
En natuurlijk welkom in de Squale kroeg! :beers:

Je hebt gelijk! Heerlijk horloge. Tijdje geleden ook mogen ‘testen’ en helemaal niks mis mee! Gefeliciteerd!

Ja, volgens mij is dit toch echt wel rood, hoor. Ja, ik heb wel een suggestie. Een aantal van ons -waaronder ondergetekende- halen onze bandjes, de laatste tijd, van Ali Express. Heel veel keuze in soorten en kleuren en goedkoper ga je niet vinden. Maar, tot nu toe, wel prima kwaliteit. :+1:

Edit: Oh, je hebt je weg al gevonden, lees ik. Kan het ook allemaal niet bijhouden, wat er hier allemaal gebeurt in de Squale kroeg!
Ik heb ook nog een leven, hoor!

6 likes

Buonasera! :beers:

8 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

23 likes