Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Congratz!

Ben ik nou de enige die vindt dat een Squale een oranje minutenwijzer hoort te hebben?

Kan de HFLE nog aangepast?

:blush:

2 likes

hebben we het zeker over gehad, in de ontwerpfase. Maar we vonden het een beetje teveel van het goede worden voor de Squale HFLE2024.

Haha…

Hmm No GIFs | Tenor

:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Môgge Skûwàlisti! :coffee:

9 likes

Morning Squaléosi!

9 likes

:blush::blush:

9 likes

Lekker Marijn!!

1 like

Hey Marijn, waar was je nou? Nou ja, in ieder geval nog op tijd voor de #VrijdagMiddagBorrel, straks! :beers: Blijft een stoere klatser die zwarte 2002! :muscle: :sunglasses:

3 likes

Goed weekend allen.

7 likes

Zo, net even naar de groothandel geweest, om de drank- en hapjesvoorraad aan te vullen.
De Squale kroeg kan weer open en het is weer (bijna) weekend!!! :partying_face: :beers:

Nu even tijd voor een ijskoude :beer: en wat lekker brood met aioli! :yum:

Dus iedereen een

12 likes

Heel content met nieuwe bandje voor mijn super, Eulit perlon ‘baltic’ in marine blauw. Ik had er al eentje int zwart voor ander horloge, draagt heerlijk. Deze kleurt mooi bij de blauwe bezel en steelt niet de aandacht… :slight_smile:

12 likes

Weekendje varen. Squale weer mee😊

11 likes

Heerlijk! Geniet ervan! Ik ga hopelijk morgenmiddag nog even :speedboat::ocean:

2 likes

Veel plezier! Wij gaan een paar dagen varen rondom Heeg…. Even wachten tot de biertjes goed koud zijn en dan doen we vast een rondje🙃

2 likes

Buongiorno! :coffee:
Het ziet er buiten nog wat grauw en nat uit. Hopelijk wordt 't vanmiddag nog beter, dan gaan we misschien nog even weg met de boot. :speedboat: :ocean:

Geniet van jullie zaterdag, Squale fans! :sunglasses:

13 likes

Buongiorno! :coffee:
Fijn weekend …

13 likes

Fijne dag😊

12 likes

Staat je goed :sunglasses:

3 likes

Vast niet!

We vonden het in dit ontwerp uiteindelijk mooier om de oranje details wat minder op de voorgrond te laten treden. Ze zijn er wel maar hierdoor is het naar mijn idee een veelzijdiger horloge.

3 likes

k

14 likes

15 likes