Lekker Archer! Geniet ervan, Maat!
Thanks kerel!
Ziet er goed uit, man! Zowel het horloge als de scenery!
Mooie combi, ook in het landschap
Ik snap niet dat ze dit zelf niet bedenken
… er voltrekt zich een ramp in huize @junior.
WTF is dit en waar komt dit ineens vandaan na véle jaren onafgebroken (stalen) horloges op de pols!
Ik heb dit nu sinds een paar weken (sinds begin augustus). Dacht eerst dat het door de warmte kwam enne het gaat wel weg, maar nee hoor! Lijkt zelfs erger te worden. Casebacksticker helpt ook niet. Ik ben wel een tikje van slag want zonder horloge heeft het leven geen zin meer. … wat nu? De Thalassa maar even naar rechts!
Maar ja, als je dat niet gewend bent draagt dat wel wat vreemd nog los van het feit dat ik nu als de dood ben dat ik 'm langs de muur haal. Oh enne een normale foto ervan nemen is ook een uitdaging. Wat een gedoe!
PS Ik heb op advies van een leuke dame bij de Etos even wat crème gesmeerd. Bepanthen Exceem, dat zou moeten helpen. Jippie.
Uhhh…
Wat raar, ineens uitslag van staal!
Misschien door zweet icm een goedje dat je hebt gebruikt voor het een of ander, wat ertussen is gekomen en is gaan broeien?
Only you can tell!
Inderdaad.
Ik kijk er ook van op eerlijk gezegd …
Je zet me aan het denken. Ik gebruik eigenlijk altijd een beetje NIVEA (droge huid) en ben daar onlangs mee gestopt, overgestapt naar een toefje Vaseline. Op advies van iemand die overkwam als een ervaringsdeskundige. Je kent het wel, zo’n Thea van hiernaast die overal verstand van heeft … zou dat het kunnen zijn? Vaseline icm. het horloge en evt. de hitte
. Na mijn tripje maar even een dermatoloog raadplegen. Want zo rood ziet er niet fris uit. Ondertussen nu maar eens kijken wat mijn rechterpols gaat doen. Daarbij weer even terug naar NIVEA.
Tijd voor een nato
Je zou nu best wel eens de vinger op de zere plek kunnen hebben gelegd.
Paraffine zou dan de boosdoener kunnen zijn.
Is paraffine schadelijk? Het aanbrengen van paraffine op de huid dicht de poriën of talgklieren. Bijgevolg kan de huid minder goed ademen en transpireren. Dit kan problematisch zijn als je te maken hebt met een acnegevoelige huid.
Bedankt allemaal! Ben er al dragend steeds bljjer mee aan het worden!
Twijfelde eerst nog even over formaat, maar inmiddels gewend en lichtetitanium ook erg fijn.
Jij zette mij aan het denken hè!
Ere wie ere toekomt …
Maar ûh, wat je aanhaalt klinkt best wel als een plausibel verhaal. Of het problem solved is moeten de komende dagen dan gaan uitwijzen. Ik stop per direct met die Vaselinezooi en laat het rooie eerst maar eens herstellen (lees: even geen horloge … ). Daarna volgt ‘the verdict’.
Dank je wel voor het meedenken!
Graag gedaan, kerel. Mijn vrouw is van beroep heks… En dan wordt je ermee besmet hé…
Laat het inderdaad eerst maar even rusten en ademen.
Heftig. Hopelijk trekt dit toch weg!
Als man van een heks maakt mij dat een tovenaar? , mag ik je in je oor fluisteren om je niet meteen hormonale zalf te laten voorschrijven door de dermatoloog? Diegene is immers geen heks
Voor de droge huid gebruiken wij zelf pure cocosolie. Ademt, kost slechts een paar euro en is overal verkrijgbaar.
Nieuwe sloffen met dank aan @n_visser
Hopen dat het wegtrekt en anders kan ik die Thalassa wel een poosje proberen @junior
Die dermatoloog vergeet ik als het weer normaal tot rust komt.
Dan heb ik er ook niks meer te zoeken.
Klinkt als: Daar krijg je opvliegers van!
Ik heb er helemaal geen verstand van, je kunt mij alles wijsmaken.
Hormonen moet je niet kunstmatig aan je lijf toevoegen, tenzij je aan het trainen bent voor mister universe .