Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Oei, dat ziet er best naar uit.
Ik ben ook een aantal jaren geleden m’n horloge rechts gaan dragen, omdat het niet fijn meer zat, links en doe sindsdien niet meer anders. Helemaal aan gewend en ik heb niet het idee dat het rechts meer schade oploopt, dan om de linkerpols. Maar goed, even aankijken hoe het de komende dagen gaat en evt. maar even lang de huisarts. Vast iets onschuldigs. Sterkte, in ieder geval! En veel plezier in Duitsland!

Wacht, dokter Kgigo might be on to something! Daar sowieso mee stopen dan.

3 likes

Nog ff! :rofl:

2 likes

FTFY … :beers:
Zijn vrouw is namelijk een heks. :sunglasses:

3 likes

:rofl::rofl:

1 like

Hoezo? Je kan hem ook nog als enkelband plaatsen. Scheelt ook weer schuren langs de muur :smirk:

1 like

Ik heb weinig verstand van enkelbanden, maar dat lijkt me best lastig klokkijken … :wink:

Als dat over hormoonzalf gaat, dan heb ik nog wel een belangrijke aanvulling over de werking van hormoonzalf. Deze pakt het gevolg (eczeem/uitslag) aan. Maar de oorzaak blijft onbehandeld.

1 like

Ging over de Vaseline … :sunglasses:

PS We lijken wel een VIVA-forum. :joy::joy::joy:

Iemand nog iets over Squale te melden? Ik ga even op zoek naar een plaatje van weleer. Oh wacht, hier:

Lekker hè!

:heart_eyes:

7 likes

Na even een dagje de vintage '80s TAG Heuer nu weer een switch naar de blue blasted 1521.

Nog even gelijk zetten. Vind ik altijd wel een prettig ritueeltje.:slight_smile: Is dat gek? Hebben jullie dat ook?:thinking::sweat_smile:

7 likes

Valt wel mee, bij je vrouw omdoen krij je dit ongeveer:
image
Of dit:
image
Wel aan de binnenzijde plaatsen :sunglasses:

2 likes

Buona serata a tutti dallo Squale pub! :shark::beers::grinning_face_with_smiling_eyes:

Binnenkort op vakantie naar Normandië ergens op een camping. Weersvoorspelling lijkt tot nu toe goed maar je weet het maar nooit met de regen dus moet er natuurlijk een waterdicht horloge mee :joy:

50 Atmos of 101 Atmos?

9 likes

Mooi weer moet je afdwingen: 50 atmos :smiley:

4 likes

Wow! Da’s niet mooi man, hoop dat de crème snel helpt!

3 likes

Op de even dagen, en de …

… op de oneven dagen!
Beide dus. #YOLO :sunglasses:

3 likes

Dus jij hebt een sprookjeshuwelijk?

5 likes

:point_up: dus!!

Ja, van alle kanten :rofl:

Heksensoep of giftige appel, niet te vretah
Huisje van koek dan weer wel :joy:

3 likes

Trouwens:

11 likes

:+1:

4 likes

Hmmm, heerlijk spekkoek met een espressootje, na.:yum:

En op…:grin::sweat_smile:

Oh en @MarijnK, allebei. Lekker beetje afwisselen. Veel plezier, trouwens! En vergeet niet af en toe wat fotootjes te posten, voor je Squale kroegmaten, hè!!

12 likes

Naast mijn dagelijkse pak vrieslollies ook al zo’n pleasure, niet eens een guilty one. Spekkoek. Lekker! Geniet ervan, ik neem ook een hapje … :beers:

3 likes