Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Serious watches verkoopt ze ook

2 likes

Kun je bij hen ook een pas afspraak maken? Wist ik niet.

1 like

Wat we hebben liggen kan allemaal gepast en besnuffeld worden. PB maar even als je daar gebruik van zou willen maken.

3 likes

Bij SW?
Ja hoor :point_down:t2:

En dan heb je nog AWCo. centraal in het land :man_shrugging:t2:
Voor ieder wat wils zo :wink:

2 likes

Nice! Veel plezier!

1 like

Hey Patrick, er zijn drie officiële Squale dealers in NL. Maar Q-watches is echt wel een aanrader. Heel goeie gasten, met veel kennis en meer dan uitstekende service.

3 likes

Mooi verdeeld zo, 3 dealers in Zuid, midden en Noord Nederland.

[quote=“junior, post:3635, topic:457339”]
Ik gebruik eigenlijk altijd een beetje Nivea, dat zou ik wel gewoon blijven doen dan als dat altijd al werkt.

overgestapt naar een toefje Vaseline. Dat gebruik je om je schaatsen in te smeren heb ik altijd geleerd. Of in de winter op bevroren lippen :see_no_evil:

Op advies van iemand die overkwam als een ervaringsdeskundige. Je kent het wel, zo’n Thea van hiernaast, tja daar ga je al… Creatief met kurk is ze beter in zeker :rofl::grin:
[/quote
Nee maar ik hoop dat het echt snel weer beter gaat. Dat rechts dragen is ook niks als je links gewend bent.

Sterkte en beterschap.

3 likes

Dann Hensums: “de groep van rechtsdragende mannen beduidend kleiner dan de groep linksdragende mannen. Zo blijkt uit ons onderzoek dat ongeveer 25% van de Nederlandse man rechtsdragend is tegenover 65% linksdragers. Van de kleine groep rechtsdragende blijkt nagenoeg iedereen ook nog eens linkshandig te zijn

3 likes

De enige die je nodig hebt. Top zaak :ok_hand:

2 likes

Kom ik er nu dan achter dat ik m’n horloge aan de verkeerde kant draag? Ik ben linkshandig en linksdragend.

3 likes

Ging dat onderzoek daadwerkelijk over horloges? 'm.a.w. is daar echt iemand geweest die dat onderzoek heeft uitgevoerd en er dus ook serieus mensen waren die naar eer en geweten hebben geantwoord? :see_no_evil::see_no_evil:

Maar bedankt voor het uitzoeken, dat dan weer wel :grin:

2 likes

Hahaha het was een echt onderzoek maar het ging niet over het dragen van horloges. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Ben rechtshandig en rechtsdragend… :man_shrugging:

Buongiorno trouwens, Squale amici! :coffee: En sterkte weer, deze maandag!:muscle:

7 likes

Heeft trouwens iemand de laatste tijd iets van @junior gehoord? Benieuwd of ie echt horlogeloos naar Duitsland is vertrokken en hoe het met die plek op z’n pols gaat… :de: :oncoming_automobile:

4 likes

:scream::scream:🫣

2 likes

I know, right…?!
Horror GIFs | Tenor

5 likes

Buongiorno Squaléosi!

Whahaha, dan is het een onderzoek van niks. Hij ligt namelijk in het verlengde van je dominante hand. Dus de uitkomst is dan ook niet zo heel raar. De 65% die hem links dragen, zijn nagenoeg allemaal rechtshandig.

Plaatje!

5 likes

Erg mooi op die jubilee! :heart_eyes:

Is die van Squale of aftermarket?

Goedemorgen Squalevrienden! :coffee:
Dit is niet (meer) het beeld wat ik vanmorgen had … :joy:

Zoals je ziet was het ook rondom de Moezel stralend weer. :sunny:

Ik was er in mijn kindertijd al eens geweest. Wat ik me niet meer zo goed kon herinneren was het grote aantal kastelen, burchten en wat dies meer zij. De gemiddelde leeftijd van de toeristen is nu ûh, best wel hoog. Het is een omgeving waar je ‘op leeftijd’ dus een hoop gelijkgestemden gaat vinden. Dat mocht de pret niet drukken, het is een erg mooie omgeving!

In Speyer ben ik nog ‘even’ het Techniek Musem ingelopen. Dat is een absolute aanrader als je van vervoer(stechniek) houdt. Ze hebben een heuse 747 op het terrein, de Sovjet tegenhanger van de Space shuttle, wat U-boten en zo nog wat zaken waar je niet dagelijks in komt of onderdoor loopt. Ik heb er veel foto’s gemaakt, hier een kleine selectie:

Er is een tweede vestiging (Sinsheim) die ik omwille van de tijd links moest laten, alwaar twee Concordes op het dak staan. Reden om nog eens terug te gaan! Hier wat meer info: https://www.technik-museum.de

Ben sinds gisteren weer terug in ons niet al te koude kikkerlandje. Ik moet nog even alle reacties doorworstelen maar zie een hoop medeleven daar waar het mijn pols betreft. Dank! Het gaat de goede kant op.

Ik heb stiekem mijn Thalassa meegenomen en ook dagelijks gedragen. Tja, solly :innocent: … goede nieuws is wel dat het stoppen met Vaseline zijn vruchten af lijkt te gaan werpen. Dit ziet er al best uit toch? Ik vind van wel.

Het is aanzienlijk minder rood en gevoelig. Dat gaat dus de goede kant op, dankzij de feedback van @Kleine_gup_in_grote_oceaan.

Tijd voor de ‘wat draag ik vandaag’ want ik ga wel heel erg off topic … :sunglasses:

Zie hierboven … :wink:

15 likes