Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Leuk verhaal, mooie foto’s, en de tip voor het museum ga ik onthouden :smiley: Fijn dat je plek nagenoeg weg is en de Squale weer om kan :+1:

3 likes

Aardige fotoreportage. Ziet er goed uit!

Deze weer om de pols mogen schuiven vandaag!

7 likes

Vanaf Omaha Beach. Indrukwekkend om te zien :+1:

10 likes

Hey, man! Weer terug in het land, dus! Heel mooie sfeerimpressie, trouwens! Ja, die burchten en kastelen zijn inderdaad heel mooi, weet ik ook nog wel van mijn laatste bezoek, een flink aantal jaren geleden. Maar dat techniekmuseum ziet er ook spectaculair uit! Als ik nog 'ns in de buurt ben, ga ik daar zeker ook een keer langs!
Maareh, die pols ziet er weer een stuk beter uit! Gelukkig! :+1:

3 likes

Gaaf, man! Wil ik ook nog wel 'n keer naartoe. Geniet ervan!

1 like

Squale Milaan :sunglasses:

11 likes

Squale Lelystad :wink:

10 likes

Tof! Heb je iets moois uitgezocht?

1 like

Thanks, echt een aanrader. Bijzonder om de stranden in het echt te zien na het lezen van de verhalen in geschiedenisboeken en talloze video’s :+1:

1 like

Nice :shark::sunglasses:

1 like

Nee heb even de rem erop gezet.
Eerst lekker vakantie vieren :sunglasses:

4 likes

Oh Man GIF - Oh Man - Discover & Share GIFs

ik zie er zo alweer 3 die ik zou willen hebben. Houdt 't dan nooit op!!! :weary:

5 likes

Incoming.

13 likes

Tof :+1:

2 likes

Nice! Een Sub 39! Die zien we hier toch wat minder vaak. Maar mooi horloge!
congratulations | Trending Gifs

5 likes

Buongiorno Squaléosi!

Very nice!!

7 likes

Ja, ik was eigenlijk op zoek naar een 1521
:sweat_smile:
Een militaire of een limited lijkt wel me leuk vanwege de iets rustigere wijzerplaat/ afwezigheid van dubbel logo of datum.
Het was nml al weer een poos geleden. Ik vind die gravering op de zijkant niet mooi. Nu las ik dat dat niet meer gedaan wordt :+1:

Maar toen las ik een stukje over de sub39 corso italiano. En daarna de 60th anniversary.

Alleen tweedehands te krijgen voor een prijs die ik er niet voor over heb.
En eigenlijk vond ik de kroon van de sub39 altijd maar zozo.

Nu toch iets leuks gevonden denk ik. De Heritage met Big crown.

11 likes

Aan je gebruikersnaam te zien kom je niet uit Amsterdam of omgeving maar daar verkoopt AmsterdamWatchCompany ze en zou je kunnen passen. Ik heb daar gepast maar uiteindelijk bij de mannen van QWatches gekocht en dat kan ik alleen maar aanraden (net zoals volgensmij alle anderen hier)

5 likes

Moest er even een plaatje bijzoeken. Maar ja, die kroon is idd anders! :open_mouth:
Was me er niet van bewust dat deze kroon bestond, bij Squale :thinking:
image

7 likes

Is ook alleen op deze versie :wink:
En ook lume in de bezel insert

8 likes