Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Geloof dat de eerste reacties in de pub een beetje lauw waren, maar hierbij, ik vind m :star_struck:

36 likes

Mooie sunburst, me Like! :sunny:

2 likes

Mooi hoor!

:heart_eyes:

1 like

Is het al tijd voor een biertje? De :sunny: straalt weer
@junior zie je de korte lugs?


Ik zal straks even die tropic ernaast leggen .

15 likes

Shit, je hebt er één! Cool, man!:partying_face:

1 like

4 likes

Frustrerend, helemaal als je er gespannen op zit te wachten.
Als het goed is komt er morgen voor mij post😁.
Kreeg net een mailtje van @Chronofactum wat betreft het bezorgen en heeft er ook een extra bandje bij gedaan. (Blijkt dat er een actiecode is die ik gemist had)
Top service :+1:

@Zonderkroon ziet er strak uit :ok_hand:

3 likes

:star_struck: De eerste blauwe chronometer van HF, je hebt m nog sneller dan wij :sweat_smile:

6 likes

21 likes

Hij is heel vet, die gasten van de pub snappen er geen jota van of hebben iets teveel op :wink:

1 like

:tada::tada::tada: Geweldig tof :star_struck::+1:

1 like

Haha ja en dit heeft er nu al zo’n 5x gestaan maar op de dag van (zogenaamd) bezorgen krijg ik dan s ochtends een mail dat bezorgen helaas niet is gelukt door de drukte :sweat_smile: dus voor mij 0,0 garantie dat ie morgen ook écht komt. Sterker nog waarschijnlijk niet :laughing:

3 likes

Heb helaas hetzelfde vorige week meegemaakt :rage:

![Screenshot_20230601-164754~2|446x500](upload://3hKbK1kKEcu6V8TOjHS2Ts7OTvd.pn
5 dagen later dan verwacht eindelijk het horloge bezorgd.

1 like

Bij mij wordt woensdag m’n horloge persoonlijk afgeleverd, door de verkoper. Da’s wel service! :+1:

5 likes

En issie binnen?

Mijne is ook 30 mei door PostNL ontvangen maar nog steeds niet bezorgd :upside_down_face:

Nope, als je het tegen mij hebt :sweat_smile:

2 likes

Ik zal ook peentjes zweten. :sweat_smile:

Ja is echt balen man, wel verzekerd verzonden?

Allereerst: Ik ben ontzettend blij voor jou. Wens je ook veel draagplezier en dat je de eerste bent is natuurlijk het kersje op de appelmoes. Gaaf!

Verder blijft mijn reactie een beetje lauw. Ik vind de classic gewoon leuker. Minder ‘saai’ door het Squale logo en de vintage vibe door het ontbreken van de opgelegde indexen enzo. Wil niet zeggen dat ik de COSC niet mooi vind, maar als ik mag kiezen. Dan ga ik zelf voor de ouwe … :wink:

Voor ieder wat wils! :beers:

Yep en dank je wel ook voor je PB!
Het is duidelijk, dit is geen bandensl#t. :sunglasses:

Dat eerste denk ik. :joy::joy::joy:

party-37

Zo herkenbaar! Misschien heb je wel dezelfde bezorger.
Die van mij heeft het ook altijd druk en als 'ie wel langskomt legt hij de aangetekende pakketten gewoon voor de deur. Zo vond ik mijn Squale Matic ook op de deurmat, oh enne een dag te laat … :see_no_evil:

3 likes

Ik denk toch dat tweede… :grin:
Drunk GIF - Find on GIFER

5 likes