Haha, briljante scene!
Ken je klassiekers.
Volgens mij is het pakket nog niet eens in mijn buurt maar ergens in een sorteercentrum
Nou ik heb voor het eerst een paar tientjes bijbetaald voor ‘kopersbescherming’
en die verliep, dus heb ik melding gedaan dat ie nog onderweg is en hebben ze al geregeld dat het geld pas wordt vrijgegeven als ik bevestig dat ik hem ontvangen heb dus ik slaap er niet minder om
Waar is dat van
Was het niet The Cannonball Run?
Dean Marin drinkt bijna in elke klassieker uit de fles dus ik weet het even niet zeker.
II, volgens mij.
Vind hem erg ver, vooral de brushing in plaats van gepolijst of gestraald vind ik echt iets apparts. Hoop hem vaak langs te zien komen hier!
Bij mij is er een onverwachte aankoop in aankomst mannen:
Gaat nog een weekje of 2 duren maar ben super benieuwd
Yay! Congrats!
Gefeliciteerd, mooie keuze! Vond het best een moeilijke keuze maar de kleur van deze wijzerplaat is echt heel fraai.
En dan natuurlijk de history/heritage van een opzich staand merk zoals Ed zou zeggen
Congratz! Nu lekker een paar weken ongeduldig wachten . Nou ja, dat zou ik doen
.
Dat is fraai, heeft mijn Matic ook als afwerking. Satin brushed of zoiets. Ik was er eerst wat huiverig voor, omdat ik vooral gepolijst gewend was en ook erg mooi vind. Maar ik vind deze afwerking tof! Zal bij de blauwe van @Zonderkroon niet anders zijn. Geslaagd.
… pun intended?
Gave aanwinst ook! Jeetje, jullie zijn allemaal goed bezig met al dat nieuwe spul. Lekker hoor.
Thanks Ed!
Thanks! Ik ben echt heel benieuwd naar die plaat inderdaad.
Moet je bekennen dat dit me niet zo meer boeit (was wel echt een beweegreden toen ik m’n eerste Squale kocht) een horloge moet voor mij goed zitten, goed staan en mn aandacht blijven trekken. Of het er nou een van een microbrand uit 2018 of een horlogehuis uit 1846 is
Thanks Robbin, denk dat het juist wel helpt dat het zo lang duurt. Heb meer last als ik weet dat het er morgen zou moeten zijn
Uiteraard @junior.
Heb hem via WUS gekocht, wordt nu vanuit Oregon naar familie in New Jersey verstuurd en een familielid uit Nederland gaat daar toevallig komende week op bezoek en neemt hem dan vervolgens mee
Tikkie omslachtig wel
Altijd handig om internationale contacten te hebben!
Hey en NJ, daar komt The Boss vandaan, dus da’s sowieso top!
Nice! Wat zijn de verschillen precies met de ‘reguliere’ behalve cosc?
Uit mijn hoofd: Wijzerplaat (opgelegde indexen ipv. klodders verf + tekst op de wijzerplaat ipv. logo), Kastafwerking (brushed ipv. blasted) en de bezel (helemaal vv. luminova, hartstikke leuk!). En dus het uurwerk COSC ipv Elabore. Oh enne, de prijs.
Echt heel nice deze!
Wow!
Ja, dat alles. Maar volgens mij is de
een combinatie van brushed en polished.