Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Haha, briljante scene!
Ken je klassiekers. :joy:

4 likes

Volgens mij is het pakket nog niet eens in mijn buurt maar ergens in een sorteercentrum :man_shrugging:t2:

Nou ik heb voor het eerst een paar tientjes bijbetaald voor ‘kopersbescherming’ :sweat_smile: :ok_hand:t2: en die verliep, dus heb ik melding gedaan dat ie nog onderweg is en hebben ze al geregeld dat het geld pas wordt vrijgegeven als ik bevestig dat ik hem ontvangen heb dus ik slaap er niet minder om :+1:t2:

5 likes

Waar is dat van :grinning:

1 like

Was het niet The Cannonball Run?
Dean Marin drinkt bijna in elke klassieker uit de fles dus ik weet het even niet zeker. :sunglasses:

3 likes

II, volgens mij.

3 likes

Vind hem erg ver, vooral de brushing in plaats van gepolijst of gestraald vind ik echt iets apparts. Hoop hem vaak langs te zien komen hier!

2 likes

Bij mij is er een onverwachte aankoop in aankomst mannen:

Gaat nog een weekje of 2 duren maar ben super benieuwd

22 likes

Yay! Congrats! :partying_face: :champagne:

2 likes

Gefeliciteerd, mooie keuze! Vond het best een moeilijke keuze maar de kleur van deze wijzerplaat is echt heel fraai.

En dan natuurlijk de history/heritage van een opzich staand merk zoals Ed zou zeggen :grin:

2 likes

Congratz! Nu lekker een paar weken ongeduldig wachten :joy:. Nou ja, dat zou ik doen :sweat_smile:.

1 like

Dat is fraai, heeft mijn Matic ook als afwerking. Satin brushed of zoiets. Ik was er eerst wat huiverig voor, omdat ik vooral gepolijst gewend was en ook erg mooi vind. Maar ik vind deze afwerking tof! Zal bij de blauwe van @Zonderkroon niet anders zijn. Geslaagd.

… pun intended? :wink:

Gave aanwinst ook! Jeetje, jullie zijn allemaal goed bezig met al dat nieuwe spul. Lekker hoor. :star_struck:

2 likes

Thanks Ed!

Thanks! Ik ben echt heel benieuwd naar die plaat inderdaad.

Moet je bekennen dat dit me niet zo meer boeit (was wel echt een beweegreden toen ik m’n eerste Squale kocht) een horloge moet voor mij goed zitten, goed staan en mn aandacht blijven trekken. Of het er nou een van een microbrand uit 2018 of een horlogehuis uit 1846 is :grinning:

Thanks Robbin, denk dat het juist wel helpt dat het zo lang duurt. Heb meer last als ik weet dat het er morgen zou moeten zijn :joy:

Uiteraard @junior. :grin:

3 likes

Heb hem via WUS gekocht, wordt nu vanuit Oregon naar familie in New Jersey verstuurd en een familielid uit Nederland gaat daar toevallig komende week op bezoek en neemt hem dan vervolgens mee :man_shrugging:

Tikkie omslachtig wel

3 likes

Altijd handig om internationale contacten te hebben!
Leonardo dicaprio yacht GIF on GIFER - by Gagal

Hey en NJ, daar komt The Boss vandaan, dus da’s sowieso top!

5 likes

Deze ook niet onverdienstelijke zanger ook trouwens

En Tony Soprano natuurlijk

6 likes

Nice! Wat zijn de verschillen precies met de ‘reguliere’ behalve cosc?

2 likes

Uit mijn hoofd: Wijzerplaat (opgelegde indexen ipv. klodders verf + tekst op de wijzerplaat ipv. logo), Kastafwerking (brushed ipv. blasted) en de bezel (helemaal vv. luminova, hartstikke leuk!). En dus het uurwerk COSC ipv Elabore. Oh enne, de prijs. :wink:

2 likes

Echt heel nice deze!

1 like

Wow!

Ja, dat alles. Maar volgens mij is de

een combinatie van brushed en polished.

2 likes