Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Overhemd is bruin,
Riem is bruin en schoenen zijn bruin.

Heb geen bruin horlogebandje :upside_down_face:

1 like

Doe anders even een rondje Google, op afbeeldingen met de zoektermen ‘fashion fail’. Dan zie je dat zo’n beetje alles wel kan! Ook een oranje bandje bij een soort van rood overhemd. Maar toch zou ik in dit geval voor zwart kiezen … :sunglasses:

1 like

Nog een bruine nato tussen de meuk gevonden…
Ik vind het geen verbetering…

Gaat toch maar zwart worden

2 likes

Eens! :sunglasses:

Buonasera Skûwàlisti! :beers:

7 likes

Hier ook weer zo soewart als mijn ziel:

6 likes

Ik ben niet vies van een beetje experimenteren met kleuren maar in dit geval botst het wel gewoon echt heel erg

2 likes

Wat een dial, hij oogt in dit licht weer totaal anders. Bijna een soort chocoladebruin ineens terwijl hij in de zon gewoon zo goed als goud is.

Lijkt wel een cappuccino zo

12 likes

Sjucht…

Ik snap nu waarom ik de kinderen nooit mocht helpen aankleden van mijn vrouw :rofl:

2 likes

Best goed deze hoor.

1 like

Prima, niets meer aan doen

1 like

Kalispera heren!

9 likes

Heren,

Ik maak zojuist een foto en ik zie iets wat mij niet bevalt. Tussen de 6 en 10 zijn 2 lumendots verdwenen.

Valt dit onder garantie?

Zie foto (zojuist gemaakt) in vorige post en foto van voor de vlucht, hieronder.

1 like

Wat zuur zeg. Zal wel onder garantie vallen toch? Vraagje, heb je er mee gezwommen? Niet dat het dan logisch is -want dit moet niet kunnen- maar ben benieuwd.

Ja, ik heb er inderdaad mee gezwommen. In een zoutwaterbad.

Ik zou snel even contact opnemen met Squale of je dealer en het daarna even laten rusten. Lekker genieten van je vakantie en daarna verder afhandelen. Persoonlijk zou ik er even niet meer mee zwemmen, om het (en je gevoel) niet erger te maken.

2 likes

Thanks voor de tip!

Ik zal Gnomon wel even een mail sturen, aangezien het een Gnomon Exclusive is.

Ik zal er inderdaad maar even niet meer mee zwemmen. Voordat straks alle lumen sodemietert. :sweat_smile:

2 likes

Nah, dit wordt een gevalletje: mijn horloge, mijn probleem.

Eerst moet ik het met een lokale ad proberen te regelen, voordat ik Gnomon mag aanschrijven. Vervolgens vallen verdwenen onderdelen niet binnen garantie.

1 like

Ik heb ze in ieder geval aangeschreven en zie na mijn vakantie wel wat ze hebben geantwoord.

1 like

Mooi hoor! bijna eroveruit of deze er ook komt… dan nog denken over rose of blauw

1 like