Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Citaat

Jeetje. Ik hoop dat ze een uitzondering maken.

1 like

Dat lijkt mij wel, ook al ben je er mee in het water geweest. Het is toch zeker een duiker.

1 like

En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog zo spastisch deed en het had over ‘slechts deskdiven’ :sweat_smile:.

1 like

Ik mag hopen dat een duikhorloge wel gewoon tegen zout water kan :upside_down_face:

Zoutwater errodeert volgens mij wel sneller maar lost eventuele lijm toch niet sneller op?!

1 like

Ja man , maar wel balen. Hoop dat het opgelost gaat worden.
Maar niet meer op letten en nog van je vakantie genieten :beer::parasol_on_ground::sunny:

2 likes

Dat zou je zeggen. Ik had er een zoetwater bassin (beker) naast staan voor m’n Squale.

2 likes

Ja helemaal als je hem vervolgens hebt afgespoeld in zoet water lijkt me heel vreemd dat er een probleem door is ontstaan.

Het afspoelen van een horloge na het zwemmen in zout water is volgens mij enkel om uitdroging van de rubber o-ringen te voorkomen

2 likes

Ja, ik word al een dagje ouder en heb niet de allernieuwste en allerduurste telefoon. Dus ik moest even heel goed kijken. :sweat_smile: Maar, ik zie het. Ja, da’s natuurlijk köt. Ik zou, in mijn naïviteit denken dat je hoogstens een nieuw bezelinsertje nodig gaat hebben. Dan is het even hopen dat Gnomon daar gewoon een beetje soepel mee omgaat. Maar anders zou het je ook geen rip uit je lijf moeten kosten, lijkt me. Maar hier zit je niet op te wachten. Zeker niet tijdens je vakantie. Dan wil je je duiker gewoon eindelijk eens lekker gebruiken waarvoor ie bedoeld is en dan zonder problemen, natuurlijk. :ocean: :diving_mask:
Nou ja, even afwachten wat ze zeggen. Komt uiteindelijk vast wel goed. Gewoon lekker blijven genieten! :tropical_drink: :sunglasses:

2 likes

Dat sowieso, zij het nu met een kale pols.

Ah shit, man! Dat wens ik ook niemand toe. :frowning_face:
En al helemaal niet tijdens de #VrijdagMiddagBorrel! :beers:
Hey, maar wel een ontzettend goed excuus om eens bij de plaatselijke juwelier rond te kijken en iets leuks, ter vervanging voor tijdens de vakantie, te kopen!!! :grin:
Je kunt als horlogegekkie daar toch niet met

rondlopen??!!!
Ahhh Argh GIF - AHHH ARGH Jeesh - Discover & Share GIFs

1 like

Weekend!
Kom maar door met de #vrijmibo @TagEd:beers:

:diving_mask: :shark:

PS non-Squale 'oude bekende' incoming ... 🥳

200w

Lijkt me wel!

Vraag anders ook alvast even de mannen van Q om assistentie.
Zij zijn een immers lokale AD, maar ja “Gnomon exclusive”. Lijkt me dat Gnomon dit gewoon zelf moet oplossen. Het is echt niet normaal dat de lume zomaar uit je duikring valt enne het water in met een duikhorloge, tja wat kunnen ze daar nou van vinden … :sunglasses:

Maar goed, allereerst lekker genieten van je vakantie! :parasol_on_ground: :sunny: :diving_mask:

6 likes

Ik zit al klaar! Vroeg me net af waar jullie bleven!:grin:

Hey, leuk! Congrats! Tipje van de sluier??!!

3 likes

Klik er anders even op … :sunglasses:
Proost!

1 like

Ah, toch weer een Seiko! Blijft ook een tof merk! Lekker, man!:partying_face::beers:

1 like

Deze SPB149 is wel echt ook een topduikertje! Ik heb hem al eens gehad (story of my life … :sunglasses:) en ook de SPB143 (de grijze). Beide mooie uitvoeringen!

Ik ben heel erg benieuwd of 'ie naast de ‘Thalassa’ wel gedragen gaat worden. Anders kan ik er maar beter helemaal niks meer bijkopen :see_no_evil: … ik moet eerlijk zeggen dat ik wel echt verknocht ben geraakt aan mijn huidige Squale. Veel meer dan aan mijn vorige 1521.

6 likes

Voor ik aan het bier kan eerst een Liga

11 likes

… een ‘stevig’ bodempje leggen? :joy:

1 like

Heel verstandig! Bevalt de 1545 nog goed?

1 like

Blijft toch ook een lekkere Squale, die white & gold new 1545! Echt super zomers! :sunglasses: :tropical_drink: :sunny: :shark:

1 like

Voor een volledig garantiegevalletje terug naar Gnomon.

Ik heb mijn 1521 fumoso kortgeleden teruggestuurd.

Dat is wat ik te horen kreeg.

Als het een Gnomon limited is dan lijkt het mij logisch dat zij die inlay of volledige bezel zelf beter kunnen bemachtigen dan een Squale ad om de hoek.

2 likes