Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Goede middag heren! Its time for the weekend :beers::sunny::grin:

En super vervelend van die lume dots gup :pensive:. Weet niet hoe oud je horloge is maar dit hoort echt niet. Je mag er vanuit gaan dat je met een duiker gewoon kunt duiken en/of zwemmen.
Maar laat je vakantie pret er niet door drukken! Alles kan gemaakt worden, ik zou hem lekker om die pols klappen en aleen met zwemmen ff afdoen.

6 likes

Ik vind deze 1541 werkelijk een geweldig topperdetoppertje.

Als ik naar het horloge kijk wordt ik blij en zit ik naar die witte bezel en gouden kroon te lauwen en vergeet ik naar de tijd te kijken :joy: Moet ik een halve minuut later nog een keer kijken…

1 like

Onderweg naar het weekend :v:t2:

13 likes

Nog steeds helemaal tot over mijn oren …

22 likes

Heren,

Bedankt voor al jullie steunbetuigingen.

Ik ga gewoon lekker verder met vakantievieren en wacht het antwoord van Gnomon rustig af. Het horloge is immers pas 10 maanden oud.

Roy en Roel ga ik hier absoluut niet mee lastig vallen. Zou niet fair zijn tegenover de heren van Q.

Dit is een Gnomon Exclusive, dus zij mogen dit oplossen.

Voor nu, adios en ik zie jullie wel weer over een drankje of 4 en een gyros verder :joy:

8 likes

@junior kon je het niet laten om toch een seiko ernaast te proberen? :joy:

Ik zit ook al een tijdje met een seiko im kopf! :sweat_smile:

Voor de goede orde mannen, ik heb uit de buurt van het zwembad gewoon m’n Squale om!

Het ziet er naar uit dat ik morgen maar op m’n buik moet zonnen. Ik begin blonde haren te zien op m’n borstkast, maar mijn rug is net zo wit :joy:

6 likes

Ja sorry, ik kon het weer eens niet laten!
Ik heb deze (ook) al een keer gehad hoor, de SPB14x/18x is voor mij een beetje ‘de 1521’, maar dan van Seiko. Ze komen telkens weer terug. :sunglasses:

i-immediately-regret-this-decision

Ik ben echt veel te visueel ingesteld voor dit soort opmerkingen!
Overigens ben ik gek op blonde haren, maar niet bij jou! :beers:

2 likes

Ik zou hem ook in het water blijven dragen. Dit wordt toch een nieuwe bezel insert.
Of zonder lume kan ook nog natuurlijk.

9 likes

Dan liggen we wat dat betreft ook op 1 lijn! Ik zie het ook liever bij vrouwelijk schoon :grimacing:!

Daar zeg je wat… :sweat_smile::joy:

3 likes

Blonde haren op hun borstkas?

2 likes

Ja, van die minihaartjes weet je wel… Die je normaal niet ziet, maar door de zon wel, doordat ze blond worden. :wink:

Net zoals bij mij. Ik heb namelijk geen borsthaar in de zin van: kijk, ik ben een beer.

1 like

Net als junior ben ik ook best visueel ingesteld en zag ineens een mega bos met blonde krullen :rofl::rofl:

2 likes

noooooo

3 likes

Hahahaha,

Mij is altijd verteld, zodra ik meer dan 2 haren op mijn borstkast vind, langer dan 3mm. Dan mag ik mezelf een beer noemen.

Tot de dag van vandaag niet gelukt om mezelf een beer te mogen noemen. :joy::joy:

2 likes

Ik heb een idee!
We stoppen met het gesprek over jouw lichaamsbeharing … :joy::beers:

3 likes

2 likes

austin-powers-chest-hair

3 likes

Hahaha, Joshido… Waarom nou weer een badkamer clip van jezelf?

:joy::joy:

1 like

Dat was eigenlijk in het zwembad…

2 likes

Anyways…lets talk squale again :grin:
6E3B6E43-D689-4374-A22B-0F41DAC8B23A

5 likes