Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Wassie khapot? :yum:

Nee, ziet er lekker uit!

1 like

Ziet er goed uit!

Ik ga morgen een misschien iets te uitgebreid stukje over het bovenstaande horloge schrijven met leuke plaatjes erbij voor het geval jullie geïnteresseerd zijn.

12 likes

Laat je vooral door niemand tegenhouden!

2 likes

Zeker!
Altijd leuk om stukkies te lezen over mooie horloges en/of nieuwe aanwinsten … :beers:

Ik loop zelf ook nog steeds met het idee om de Matic ‘Thalassa’ een keer te pluggen in een apart topic. Heb hem inmiddels al een dikke twee maanden om de pols en dat bevalt me prima. Als het een beetje afkoelt, achter het toetsenbord, ga ik er ook maar eens voor zitten. Dan zal ik hem ook even reviewen qua (draag)ervaring met een andere Von Büren topper die ik gehad heb, de 1521. Dat beloofd een nogal subjectief verhaal te worden! Dat weet ik nu al. :joy:

4 likes

Ja was ik ook van plan inderdaad.

Ben benieuwd! Deel het hier even als je wilt dan weet ik zeker dar ik er niet overheen lees :grin:

2 likes

Krijg er helemaal trek van! Buon appetito! :yum:

Edit: nou ja, je zult het inmiddels wel ophebben. :grin:

Heerlijk! Geniet ervan, John! :sunglasses: :sunny:

Oh-yes GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Leuk, man! Kom maar op! :+1:

Top! Kijk er al naar uit! :+1:

5 likes

Ga je nog lekker weg met il Squale?

Zomaar ben ik ineens TL-3 :flushed::sweat_smile:

4 likes

Ik herken dit wel maar ik ben t toch niet helemaal eens met je hier Ed. De matic is een knoepert maar draagt niet veel groter dan de 1521 (wel iets dikker door het glas). Ik heb ook een 17cm pols, meer plat (stokbrood) dan rond (leverworst), dat maakt ook uit.

3 likes

Hey, ik ken dat. Mijn 1545 ligt ondertussen op een platte volkoren stokbrood :joy:

9 likes

Nouu… zomaar zou ik het niet willen noemen gup. Je bent hier al ruim een jaar aardig actief toch :joy:

:partying_face:

1 like

1jaar + 3 dagen :joy:. Maar binnen een paar uur naar tl2 en naar tl3 had ik niet verwacht.

Maar inderdaad:

6 likes

Vandaag de Militaire blasted om. Nog steeds erg blij met dit horloge.

10 likes

Hey, Thijs! Nee, het is ook geen verschil van dag en nacht. Ik heb die van jou natuurlijk ook gepast, destijds en kon 'm wel hebben. Blijft ook een geweldig horloge hoor, zo’n Matic!

2 likes

Vanuit 't Gooi een welgemeeld goedemorgen … :coffee:
Fijne zondag!

Ik snap de opwinding erover nooit zo goed, maar ûh … van harte! :partying_face: :beers:
Nou snap ik trouwens wél je opmerking over het potloodje. Ik had echt geen idee waar dat over ging, maar goed trustlevels dus. Belangrijk. Er zijn trouwens mensen ontzettend bang om ze te verliezen dus wees er maar zûnig op. :sunglasses:

giphy

9 likes

Fijne zondag :v:t2:

12 likes

Hey man, gefeliciteerd! Welkom bij de club! Je hebt 't verdiend!
Wedding Crashers Party Happy Birthday Drinks GIF | GIFDB.com

Huh, maar ik zie, als ik op jou klik, TL-2 staan. Niet TL-3? :thinking:

Anyway, iedereen een fijne dag en geniet van het mooie weer! :sunny: Wij gaan vanmiddag toch maar even naar een koel overdekt winkelcentrum. :grin: Zal wel lekker rustig zijn. :grin:

12 likes

Misschien is @Kleine_gup_in_grote_oceaan alweer gedegradeerd vanwegen grensoverschrijdend gedrag.

geintje natuurlijk, het duurt een dagje vanaf het moment dat je dat berichtje krijgt tot het ook zichtbaar is in je profiel

2 likes

Het is wel fijn als je ook afentoe iets te koop aan wilt bieden maar dat kan je met 2 ook al natuurlijk. En aan de andere kant. Ik had hier laatst een Alpinist te koop staan voor een paar weken die op chrono in 2 dagen voor een veel hogere prijs weg was :man_shrugging:

3 likes

Fijne zondag allemaal, kinderen lekker afkoelen in het zwembad.
Papa straks maar een biertje nemen tijdens het barbiequeën​:beers::sunny:

10 likes