Verder vooral blij zijn hoor! Dat wil ik niemand afnemen.
Het is toch ook een ‘select cluppie’ van mensen die zich belangrijk achten, dus wear the badge with honor. Ik doe er zelf ook mijn voordeel mee …
Vanwege borsthaar en potloodje denk ik zo
Gelukkig is alles nu goed
TL-3 ben je inderdaad ook zo weer kwijt, snap niet helemaal waarom , maar #whatever ook.
Nog steeds aan het spelen met bandjes, deze is wat minder ‘hard zwart’ dan de tropic, werkt ook leuk.
Ik ook niet. Het schijnt nogal wat te zijn. Maar ik las dat ik me ook zou kunnen laten vastzetten op Tl2, zodat ik niet alle nare verantwoordelijkheden heb
Hahaha, oké dan! Om die ging het inderdaad
Potloodje
Dat dus!
Ja dat kan echt niet hoor 🫣:rofl:. Die post van mijn zwembad pose zorgt waarschijnlijk dat ik vastgezet word op TL1 .
Gefeliciteerd gup met deze zware verantwoordelijkheid.
Hey, ja nu zie ik 'm ook (TL-3) bij jou. Nou lekker vieren en van genieten met een ijskouddrankje, daar in het mooie Griekenland!
Anyways, ik vind het eigenlijk belachelijk dat alleen Rolex een eigen (groen) kleurtje heeft. Er zou voor Squale ook een eigen kleurtje moeten komen, toch?!
Citaat
Dus er is nog hoop voor me. Ik wil graag wat te koop aanbieden hier, maar nog tl1
Ik zeg Shark Blue!
Ik blijf de inscriptie gaaf vinden!
Ik vind het wel prettig eerlijk gezegd. Een categorie kun je nl. in zijn geheel negeren, dat mis je het continue gezeur over status, geld en (on)verkrijgbaarheid …
Laten wij maar blij zijn dat we geen eigen hoekje verdienen.
Die categorie is er niet voor niks gekomen.
Hahaha,
Je zou ondertussen al tl2 moeten zijn. Je bent langer lid dan ik.
Citaat
Misschien te weinig bijdrage?
Wellicht…
Nee.
Je hebt HF nog maar “304 dagen bezocht”, kijk maar bij je ‘samenvatting’. Dat getal moet minimaal 365 zijn. Het gaat dus niet om lang je lid bent, maar hoe actief je meedoet (hoe vaak je er bent). Maar goed, als gezegd … lekker belangrijk allemaal.
@Kleine_gup_in_grote_oceaan heeft “366 dagen bezocht”. Vandaar dat hij wél al gepromoveerd is naar TL2/3. Hij zit hier dus iedere dag. Druk, druk …
Citaat
Een badge is idd niet belangrijk (voor me). Heb wel redelijk veel gekocht hier en vind dit wel een fijne plek om ook iets te verkopen. Nog even volhouden begrijp ik dus
Nog 62 dagen inloggen en meedoen.
Zo gepiept!
Citaat
Is dat 62 x 24 uur? Of wordt er in werkdagen gerekend?
Thx! En eens.
Nee, klopt. Ik lees ook zelden tot nooit een groen topic. Zou niet weten wat ik daar moet doen, als Squale (en TAG Heuer) groupie! Daarnaast vind ik de Squale kroeg ook heel veel gezelliger! Zo en nu lekker even een koud biertje pakken! Proost, mensen en geniet van je zondag!
Denk dagen maar ik heb geen idee joh. Ik heb me er echt nog nooit druk over gemaakt (het gaat allemaal vanzelf, tenzij een mod ingrijpt). Moet jij ook niet doen, het komt vanzelf goed. Gewoon lekker mee blijven doen. Niet eens met de regels? Jur een PB sturen. Niet dat dat helpt, maar wellicht lucht het op …
Oranje uiteraard