Eens!
Ik heb alvast een headerfoto liggen …
Nee joh, mods zijn vaak al druk genoeg en ik zie het idd allemaal wel.
Geniet van je dag!

Geniet van je dag!
Lukt. Dank je, jij ook!
Ik ben nu even aan het sjoppen voor een Apple Watch. Alleen zie ik door de bomen het bos niet helemaal. Wil een paar fitdingetjes gaan gebruiken. Iets van een kilometerteller voor op de fiets (sensor aan het wiel?), gebruik op een crosstrainer dus caloriën/hartslag & -ritme en GPS voor op de golfbaan (heb ik nu een Garmin voor). Heb eerder al eens een 5 geprobeerd, was er met een week alweer klaar mee. Toen droeg ik de Apple Watch als dagelijks horloge en dat ga ik niet meer doen. Daar is de Squale voor … ik heb dus eigenlijk ook geen zin om er honderden euro’s voor te gaan betalen, 250 is the max. Ik zit wel helemaal in de Apple bubble, dus een andere smartwatch gaat 'm niet worden.
Nou ja, Apple Watch is hier best wel off topic. Terug naar Squale.
Plaatje voor de sfeer …
Blijft ook lekker zo’n 1521 Classic.

zit hier dus iedere dag. Druk, druk …
It’s A good thing, shall we say?

Ik blijf de inscriptie gaaf vinden!
Ik toch ook wel!!

Ik lees ook zelden tot nooit een groen topic
Ik lees ze ook zo goed als niet.

Is dat 62 x 24 uur? Of wordt er in werkdagen gerekend?
Ik denk dat 1x per dag bezoeken geldt als een dag bezocht. Je hoeft ook niet 24 uur naar de club om het een dag te hebben bezocht, toch?

sjoppen voor een Apple Watch
Heb je je smartphone niet de hele dag bij je? Die heeft vast ook een fit optie.

op bezoek in München
Lekker man, geniet er van!

It’s A good thing, shall we say?
Zag dat ik al bijna vijf jaar ‘onafgebroken’ terugkom, over druk druk gesproken …

Heb je je smartphone niet de hele dag bij je? Die heeft vast ook een fit optie.
Zeker. Maar de iPhone zit meer in de broekzak dan dat ik ermee bezig ben. Tijdens ‘activiteiten’ is om de pols handiger denk ik. Tijdens het golfen draag ik nu bijvoorbeeld een Garmin golfhorloge, waarop ik redelijk makkelijk en snel de afstanden kan bekijken (zijn belangrijk voor het bepalen van de clubkeuze, de ene club slaat de golfbal nl. verder dan de andere). Met een Apple watch kun je een app installeren die hetzelfde of meer doet. Gewoon handig, helemaal als je lui bent … zoals ik.

golfbal
Vorig jaar mijn hele set verkocht om versneld m’n Squale aan te schaffen.
Geen zonde, want ik mag medisch gezien toch niet meer golfen en ik had het al 5 jaar niet meer gedaan, omdat ik nekklachten had.
Maar ik snap dan wel waarom je naar een fitwatch aan het kijken bent.

Vorig jaar mijn hele set verkocht
Ik lieg, ik heb hem begin 2020 verkocht om versneld een goede gitaar te kopen.

Maar ik snap dan wel waarom je naar een fitwatch aan het kijken bent,
Gewoon gemakzucht … ik heb ook een rangefinder aan de tas hangen, maar die telkens pakken is me teveel werk.

ik had het al 5 jaar niet meer gedaan
Ik vind 5 dagen al veel.
Ben wel net terug van een half jaar blessuregedoe aan eerst een verrote enkel (ongevalletje) en vervolgens een overbelaste meniscus. Van beide heb ik gelukkig geen last meer. Nu weer zien dat ik terugkom op mijn ‘oude’ spelniveau, want het is nu wel een beetje drama.
PS Ik ben eruit, het moet minimaal een Apple watch 7 worden.

Apple watch 7 worden.
Hey, die zag ik laatst in het blauwe gedeelte.

Van beide heb ik gelukkig geen last meer
Gelukkig maar!
Ik mag niet meer van mijn neurochirurg. Ik vond het wel altijd heel leuk. Ik sloeg ook graag de ramen eruit bij de boerderij aan het eind van de driving range. Ik ben de enige die het gelukt is, sinds de verlenging van de range.

die zag ik laatst in het blauwe gedeelte.
Zal wel verkocht zijn, staat er nu geen te koop …

Ik sloeg ook graag de ramen eruit bij de boerderij aan het eind van de driving range.

Apple watch 7 worden.
Mijn vrouw heeft een Apple watch 7. Helemaal gek op dat ding. Doet er van alles mee en weigert (dus) nog een gewoon horloge te dragen. Misschien dat ie bij jou ook nog wel 'ns je Matic gaat vervangen, @junior.

Misschien dat ie bij jou ook nog wel 'ns je Matic gaat vervangen, @junior.

Matic gaat vervangen
Ik denk niet dat dat bij mannen zoals wij gaat lukken. Daarvoor zijn wij veel te gecharmeerd van de ouderwetse polshorloge.

Ik denk niet dat dat bij mannen zoals wij gaat lukken. Daarvoor zijn wij veel te gecharmeerd van de ouderwetse polshorloge.
Dat en bovendien zou ik er ook helemaal kierewiet van worden @TagEd.
Al die alerts en afleiding de hele dag. Pfff. Moet er niet aan denken. Ik probeer de iPhone ook al zoveel mogelijk bij me uit de buurt te houden (zit meeste tijd in de broekzak) en alle plingetjes, alerts en badges heb ik uitgezet. Geeft rust. Ik zoek een Apple Watch alleen ‘functioneel’ voor het sporten en de rest van de dag(en) gaat inderdaad gewoon de Matic (… en vanaf morgen ook de SPB149 ) om de pols. Ben ik veel te veel grote blij mee en zolang ik geen idee heb van de tijd, blijft dat zo …
Zeg nou zelf …

Ik denk niet dat dat bij mannen zoals wij gaat lukken.
Ja, man!
Met inspiratie van @kesj en @Chlorophyl bak ik vandaag pizza’s op de bbq met de squalematic om

met de squalematic om
Dat is goed nieuws!
Heb je 'm uit de verkoop gehaald? Het is een lekkere frisse zomerse uitvoering, deze lichtblauwe. Lekker zelf dragen.
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen! Deze krijgt niet veel draagtijd maar die blauwe plaat kan ik niet missen in de collectie
Kan me er heel veel bij voorstellen. Hoewel ik deze uitvoering nog niet in handen heb gehad ben ik op de foto’s altijd onder de indruk van de frisse verschijning, vind hem (ook) erg mooi! Lekker dragen.