Mik er eens een paar zorgvuldig getrokken wristshots in hier in dit topic.
Dan zien we al wat meer.
Het ligt er wel aan waar je staat in de lift. Dat kan ook vertekenen natuurlijk.
Edit: Ik heb al een wristshot gezocht en gevonden.
Op die wristshot bij je Greenegg zie ik echt niks bijzonders. Geen overhangende lugs, niet overaanwezig op de pols, niks.
Het kan de kleur zijn die hem optisch wat groter maakt. Heb ik ook met die van mij. Hier in vergelijk met de profondo.
11 likes
pasd
27 juni 2023 om 07:41
636
Berg:
morgen weer verder
Geniet ervan
Lekker man gefeliciteerd met je aanwinst.
Morgen zelf naar Griekenland, al weer een tijdje geen Squale meer ( maar hang hier nog steeds rond ) en deze topper mee
10 likes
Goeiemorgen!
Niet de mooiste foto maar de 2002 Black PVD vandaag om. Plus een lekker bakkie
Werkze vandaag!
13 likes
Archer
27 juni 2023 om 08:07
638
Wat is je polsomtrek dan? @kesj
Voor mij is 42mm ook wel echt de max eigenlijk en ik heb 17,5cm polsen dus niet heel klein ofzo.
2 likes
kesj
27 juni 2023 om 08:12
639
Archer:
Wat is je polsomtrek dan? @kesj
Voor mij is 42mm ook wel echt de max eigenlijk en ik heb 17,5cm polsen dus niet heel klein ofzo.
Ook zoiets als jouw omtrek.
junior
27 juni 2023 om 08:54
640
Zou goed kunnen!
Je kunt hier wel vragen wat wij ervan vinden maar het is toch vooral persoonlijke smaak en ook het type horloge telt mee. Vind ik.
Ik heb zelf ook een polsomtrek van 17,5 cm, ik vind de Matic super dragen en die is op papier fors (en groter dan de 1521) en de Seiko die ik nu om heb voelt mij eigenlijk een tikje aan de kleine kant. Terwijl dat in theorie een hele mooie maat zou moeten zijn. Tja…
2 likes
kesj
27 juni 2023 om 09:03
641
junior:
Zou goed kunnen!
Je kunt hier wel vragen wat wij ervan vinden maar het is toch vooral persoonlijke smaak en ook het type horloge telt mee. Vind ik.
Ik heb zelf ook een polsomtrek van 17,5 cm, ik vind de Matic super dragen en die is op papier fors (en groter dan de 1521) en de Seiko die ik nu om heb voelt mij eigenlijk een tikje aan de kleine kant. Terwijl dat in theorie een hele mooie maat zou moeten zijn. Tja…
Is zeker smaak. Ik bedoelde meer of ik gek ben geworden omdat het horloge in de spiegel groter lijkt
2 likes
kesj
27 juni 2023 om 09:04
642
En nee, het is geen lachspiegel. (Ik kon er ook niet om lachen haha)
2 likes
Zegt genoeg over deze kroeg, toch?
Chlorophyl:
Geen kleine gup meer dan
Nee, ik ging van kleine gup, naar zware gup van bijna 89kg. Nu weer naar een 75kg gup.
6 likes
Misschien is het al langs gekomen maar ehhh… wat is dat voor vreemde Militaire in het blauw? Met een gepolijste kast? Is daar gewoon alleen en andere wijzerplaat + wijzers ingelepeld of zo?
2 likes
Er worden nu ook polished 1521 militares gemaakt sinds enige tijd.
4 likes
Alsof je een marinier in een glanzend zijden pak hijst.
4 likes
junior
27 juni 2023 om 12:31
649
Het is wel even wennen hoor!
Een prachtige Seiko, dat helpt heel erg …
9 likes
Archer
27 juni 2023 om 12:32
650
Polished militaire
Die zijn gewoon zo te koop. Moet zeggen dat ik ook meer fan ben van een gestraalde afwerking op de militaire.
2 likes
TagEd
27 juni 2023 om 13:17
652
Heel veel plezier, Dan!
Gelukkig wel! Altijd gezellig!
MarijnK:
2002 Black PVD
Super stoer ding, nog steeds!
3 likes
junior
27 juni 2023 om 13:42
653
Mail ook gekregen, ik las …
An Elite watch for an Elite Military coup
Dacht even dat het ging om het horloge van een of andere rare huurling die Poetin de stuipen op 't lijf heeft gejaagd en daarmee zijn eigen een doodvonnis heeft getekend. Dacht al, wat heeft Squale daarmee te maken? Oh wacht, corp … corp. Geen coup.
3 likes