Gefeliciteerd met jouw mooie Squale!
Wat een lekker combinatie!
Grappig een sandwich dial zo te zien
En wat heb ik gewonnen?
Stoer ding!
Ja, ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Misschien niet het koopje van de maand, in het Squale-assortiment. Maar Omega zou lachend het vijfvoudige vragen. Dus, tjaā¦
Ja zal de stalen band zo ook even op maat maken en even passen. Ben benieuwd
Tja, het is een gelimiteerde uitvoering. Daar betaal je extra voor hĆØ ā¦
Ik had overigens verwacht dat er minder op de markt zouden komen. 500 is best veul voor een merk als Squale. Van mijn Thalassa zijn er maar 50 (100 als je beide uitvoeringen optelt). Dat noem ik limited. Overigens van mijn nieuwe Seiko SPB149 zijn er 5500 geloof ik. Dat noemen ze bij Seiko limited. Maar goed, die brengen ook hele andere aantallen op de markt.
Maar goed, ik vind hem wel gaaf!
Toch zou ik liever voor de zwarte Marine Militare gaan. Die komt er ook nog wel eens.
Dat ook. Voor dit geld had er eigenlijk wel een COSC versie van de SW200 (of evt. ETA2824) in mogen zitten. Zit er niet in, best wel jammer omdat ze daar wel mee aan het pochen zijn als het om de 1521 gaat. Gemiste kans. Vind ik.
Gaaf ding wel te groot voor mij gelukkig
Eens!
En toch wel iets bijzonderder dan de ānormaleā, nl. een Titanium kast.
Today, after the introduction of the Master Marina Militare in 2022, Squale is unveiling the Master x Palombari del Comsubin, a watch equipped with technical characteristics that guarantee excellent performance even in extreme conditions, such as at profound depths. This is the first Squale timepiece made entirely of grade-5 titanium and produced in a limited edition of 500 pieces, a portion of which (the first 80) was reserved for the Comsubin divers while the remaining watches are available for sale.
Dat verklaart mogelijk ook de prijs.
The first 80 watches are supplied to the Palombari.
⦠sjips, net te laat met mijn sollicitatie!
Zo zeg, 3 bandentools gesloopt om die rottige splitpennen uit de schakels te drukken en nog zonder succes. Ik heb weer een gereedschapje op de boodschappenlijst voor de Rikketik
Ah inderdaad ff de specs gekeken , leek een stuk groter op de fotoās. Goed je kan niet alles kopen
Zijn geen splitpennen!!! Zijn schroeven!
Als je het over die op de BoR band hebt dan.
Hoop dat alles nog heel is
Oeps ā¦
Had hierboven net een tip voor een splitpenuitdruktooltje gegeven. Die mag je als niet verzonden beschouwen als het inderdaad schroeven zijn. (edit: Verwijderd om verwarring te voorkomen)
16 mm op de pols, met recht een dikkertje. En niet zoals bij mijn Matic deels door het domed glas, maar gewoon de hele kast. Ik zou er zelf niet voor weglopen, maar het betreft wel een forse duiker. Moet je van houden Ʃn kunnen hebben.
Om te laten zien vanaf welke kant je ze erin moet steken zodat je het schroefdraad niet vernaggeltā¦