Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Je kunt toch wel zien of het schroeven zijn?
Wel of geen zaagsnede, zo simpel is het volgens mij … hoewel, bij Sinn gebruiken ze inbusschroefjes. Net even anders.

Nou splitpennen lijken ook op een zaagsnede als je snel kijkt :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ja Sinn ken ik, mijn 900 Flieger heeft dat ook.

Anyway, was op het verkeerde been gezet omdat ik laatst bij een collega de band van zn 2001 heb ingekort en die had wel splitpennen. Als ik nu wat beter gekeken had had ik het ook wel gezien…

Het is gelukt en de stalen band staat inderdaad ook mooi :ok_hand:

15 likes

True

Staat hem echt goed vind ik! Geen schade opgelopen? (Afgezien van de 3 tooltjes dan)

1 like

Nee geen schade, buiten mn ego dan…

3 likes

:joy:

Blijf lekker foto’s plaatsen, dan prijs ik de boel de hemel in en komt het met het ego ook weer goed.

3 likes

Hahaha was meer een grapje hoor, we zijn toch allemaal mensen :crazy_face:

2 likes

Die blazen we wel weer op! :wink:

giphy

Bandje staat 'm goed en fijn dat de schroeven, … de schroeven dus, niet beschadigd zijn door je splitpenavontuurtje! Zou zonde zijn om al direct met schade te beginnen.

3 likes

Ach het kan erger, mn Breitling Super Ocean Heritage kreeg ik zo mee van de AD :rofl:

2 likes

ocd-trigger

Bijzonder!
Neem aan dat de AD dat wel heeft opgelost. Ziet er een beetje slordig uit zo. Zijn ze trouwens ook hoor.

Ik heb bij Gassan bijvoorbeeld wel eens een horloge met de verkeerde garantiekaart meegekregen. Ik zag thuis dat de referentie klopte maar het serienummer niet. Iemand anders liep dus ook met een verkeerd kaartje rond. Het was nog een heel gedoe voor Gassan om die op te sporen. Die klant had het zelf ook niet direct opgemerkt, tja daar let je ook niet op. Het kaartje gaat toch gelijk de kast in. Uiteindelijk is 't wel goed gekomen hoor, maar toch. Je moet altijd zelf opletten. Zeker bij die ‘grote jongens’ waar veel over de toonbank gaat.

Oeps! Das lullig zeg…

Nee deze band zat gewoon vast met schroeven dus was een fluitje van een cent :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mooi man, welkom en toffe Squale :heart_eyes:

1 like

Schroefjes idd

15 likes

Waar is het geld als ik het nodig heb… :joy:
Toffe kleuren zo van de insert en wijzerplaat. En ook mooi dat ze zo’n Squale tropic er op geslingerd hebben.

Ik vind hem meer dan geslaagd :star_struck::+1:

2 likes

Morgen naar

Waar dus ook een horloge in wordt gefeatured.

6 likes

Volgens mij is deze kroeg voor iedereen open. Je gaat vanzelf de squaleènte dansen :joy:.

Maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst und wilkommen in die wundere welt der Squale.

Hij is wel hitsig hoor!!

7 likes

:smile: :+1:

11 likes

Hey,

3 likes

Buongiorno :coffee:

11 likes

:white_check_mark:

Tot dan!

1 like

:v:t2: