Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Het derde mailtje dat ik gisteren heb verstuurd, is ook naar hun infobox gegaan. Ik wacht nog even af, maar vind het niet netjes dat het er vooralsnog 3 mailtjes en meer dan een week voor nodig is om een reactie te krijgen.

4 likes

Is ook niet netjes! Een beetje (web)winkel zorgt ervoor dat de aftersales net zo smetteloos is als het verkoopproces. Dat zorgt voor ambassadeurs ipv. eenmalige klanten … :wink:

3 likes

Hallo allemaal op de vrijmibo :beers:
Nieuw bandje van Erika binnengekregen voor de 1553, ben benieuwd. Hoor alleen maar goede verhalen over haar bandjes.

10 likes

Lekkere foto.
Proost!
:beers:

Ik (wij) ook.
Wanneer ga je er foto’s van maken/plaatsen? Duurt lang … :sunglasses:

Ik ben altijd wel blij met haar bandjes!
Kwaliteit is prima en veel keuze/mogelijkheden waardoor je ze ‘op maat’ kan laten maken. Maakt het nog net even wat bijzonderder. Leuk, vind ik.

Topcombi!
Al zeg ik het zelf. :joy:

15 likes

Vandaag om naar een bruiloft. En ja ik weet dat horloges eigenlijk thuis horen te blijven bij bruiloften maar kon het niet laten. :grin:

14 likes

Ik zal morgen even doen, ben momenteel even uit eten met het gezin bij de Griek.

2 likes

Smakelijk!
Altijd fijn, … daar hoe je de afwas niet te doen! :sunglasses:

ColorfulWarpedAmericanpainthorse-size_restricted

:beers:

2 likes

@Chronofactum,

Weet jij hier meer over?

4 likes

Dank je :grin:

10 likes

Ja, @Joshido smakelijk of heeft het inmiddels gesmaakt :sweat_smile:?

1 like

Da’s gewoon deze toch?

10 likes

Klinkt als hetzelfde verhaaltje wel: https://chronofactum.com/en/product/squale-1521-50-atmos-super-black/

Of zouden er meer geheimen zijn…? :thinking:

2 likes

Andere wijzers andere dial en 60 atmos

Dacht net als Royce dat het idd de super squale is. Maar @Zonderkroon heeft helemaal gelijk :grin:

Je hebt helemaal gelijk! Dom van me dat ik niet verder keek dan m’n neus lang is. En ik kan je vertellen dat ik een typische hidung pesek heb :sweat_smile::joy:

1 like

Ik zie geen wijzers en geen wijzerplaat, en in het tekstje 1521.

1 like

Is een plaatje van de matic met het verhaaltje van de 50 atmos super. Ach ik heb ook geen flauw idee :yawning_face:

1 like

Ik denk dat er naar het plaatje wordt gerefereerd, bij de link die ik postte. Al weet ik dus niet of dat een teaser van het bewuste model is of random opvulling.

Nou weten we nog niks :joy::sweat_smile:, maar het zou zomaar die van jou kunnen zijn, @Royce.

2 likes

Vooralsnog ga ik voor die ‘random opvulling’… :wink:

2 likes