Lijkt me wel voor de hand liggend, ja.
Tjeetje, wat zijn jullie ongeduldig.
Lijkt hier RTL Boulevard wel …
Het antwoord komt vanzelf. Denk ik.
Is toch ook net een kroeg!? Kroeg gelul daar .
Zit ik me een beetje blind te staren op een random plaatje van een “oud” model
Ah joh, heeft wel voor ophef gezorgd .
Heb je nou al op de link geklikt?
Lekker fris!
Bij de 1521 valt het meer op dan bij mijn Thalassa. Komt mogelijk door het vlakke glas en ook door wat minder afleiding op de wijzerplaat. Ik vind het mooi, ook bij jouw blauwe @Royce .
Zo! hier ook al! Alle stoere duikers met de kippen op stok. En morgen met de saaie sokken aan onder de douche. Kijk maar uit voor blessures!
Proost @Drex!
Is ‘nachtbrakers’ gesloten of zoek je even wat afleiding? Het badeendje is wel toepasselijk trouwens. Tijd voor een stoere duiker in bad! Oh wacht, jij hebt helemaal niks met horloges hè.
Plaatje voor de sfeer …
Hahaha, nog niet. Zit aanbiedinkjes op te duikelen
Heb je wel het juiste emailadres gemaild voor reparaties en garantieclaims?
Staat op de website.
Ik had binnen 5 uur antwoord en ik vind de communicatie vlot verlopen. Ik kreeg ook netjes een heads up dat mijn Squale ontvangen was en dat ze me op de hoogte houden wat er mee gaat gebeuren en wanneer hij teruggestuurd wordt.
Ik kon alleen servicing@ en info@ vinden. Heb naar beide een mail gestuurd.
O.k. vreemd.
Ik heb het servicing emailadres gebruikt.
All watches sold are covered by warranty and managed by GnomonWatches.com. In the event that you are unable to receive after-sales support for your watches locally, our Gnomon service centre will assist you with your watches. Simply email us at servicing@gnomonwatches.com should you need any assistance with your watch.
Dat moet goed gaan zo te lezen!
Vreemd hoor, dat je nog steeds niks gehoord hebt. Waardeloos ook.
Nice! Maar ik heb dus geen Squale en misschien mag ik daarom hier helemaal niet komen. Ik vind het overigens wel coole horloges van een sympathiek merk
Je bent hier gewoon welkom, volgens mij. Ik zou niet weten waarom niet.
Alsof jij je er wat van aantrekt als ik zou schrijven “Je mag hier niet komen, want dit is voor Squale Only.” haha …
Drink gewoon een biertje mee ouwe!
Ik weet niet of je een secindair emailadres hebt.
Ik sommige gevallen merkt een spamfilter een normale email aan als spam. En zit je email wellicht in de spambox.
Die moet je ook checken als bedrijf zijnde just in case. Maar je weet nooit.
Cheers mate!